• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Astra F opleuken.

Trashmetal inderdaad ik wil me astra er beter uit laten zien ik wil niet z'n ding dat mensen van 10000km al zien aankomen blazen. ik wil dat als mensen naar me auto kijken ze zeggen nou dat is een hele mooie auto. sportieve look is altijd wel leuk maar allemaal van die stickertjes erop gaan plakken en dobbelsteentjes aan me spiegel hangen daar ben ik niet zo van.

3.jpg

zoiets? behalve de kleur dan :D

deze "bodykit" was destijds optie bij de opel dealer, gemaakt door irmscher

wellicht bij een sloperij bij jou in de buurt te krijgen voor een leuk prijsje ;)

3.jpg

zoiets? behalve de kleur dan :D

deze "bodykit" was destijds optie bij de opel dealer, gemaakt door irmscher

wellicht bij een sloperij bij jou in de buurt te krijgen voor een leuk prijsje ;)

P.s. dit is mijn astra van aankoop tot nu viewtopic.php?t=150574

ik hoop dat ik voor het einde van het jaar alles voor elkaar heb en een origineel ogende strakke gsi voor mn deur heb

zelf ben ik ook niet al te rijk maar gelukkig verekkes handig :D

mijn advies, bedenk wat je met je auto wil en wacht af tot je het voor een leuke prijs van marktplaats of zo kan kopen

hier op het forum zijn er ook vast met nog leuk 2e hands spul

of kijk eens bij een wat grotere sloperij in je buurt, dat is voor mij net een speelgoedwinkel hahahaha :D

Groeten, Mario

P.s. dit is mijn astra van aankoop tot nu viewtopic.php?t=150574

ik hoop dat ik voor het einde van het jaar alles voor elkaar heb en een origineel ogende strakke gsi voor mn deur heb

zelf ben ik ook niet al te rijk maar gelukkig verekkes handig :D

mijn advies, bedenk wat je met je auto wil en wacht af tot je het voor een leuke prijs van marktplaats of zo kan kopen

hier op het forum zijn er ook vast met nog leuk 2e hands spul

of kijk eens bij een wat grotere sloperij in je buurt, dat is voor mij net een speelgoedwinkel hahahaha :D

Groeten, Mario

stond laatst wel een leuk bumpertje voor niks op marktplaats, maja die man was beetje laks..

rick ik wil je auto nie afzeiken ofzo, ziet er zeker wel leuk uit, maar ik zou als ik jou was toch eens kijken voor een paar leuke velgjes..

vind dit zo "goedkoop" staan samen met die spoilers en zo.

stond laatst wel een leuk bumpertje voor niks op marktplaats, maja die man was beetje laks..

rick ik wil je auto nie afzeiken ofzo, ziet er zeker wel leuk uit, maar ik zou als ik jou was toch eens kijken voor een paar leuke velgjes..

vind dit zo "goedkoop" staan samen met die spoilers en zo.

Ben sinds een maand student af, en heb deze ook met 'studentenbudget' opgebouwd, Allemaal dingen die ik in de afgelopen 1,5jaar heb gevonden voor leuke prijsjes op internet :

1300793893_5_sp-W.jpeg

Er blijven natuurlijk nog altijd dingetjes die nog moeten gebeuren, zoals van 60-40 naar 80-40.. Maar ook daar blijf ik rustig marktplaats voor afstruinen ;).

En wat het drempelverhaal betreft, ik lig redelijk laag, maar heb nergens problemen tot nu toe, en ook hier in het zeeuwse land kunnen ze er wat van ;)

Ben sinds een maand student af, en heb deze ook met 'studentenbudget' opgebouwd, Allemaal dingen die ik in de afgelopen 1,5jaar heb gevonden voor leuke prijsjes op internet :

1300793893_5_sp-W.jpeg

Er blijven natuurlijk nog altijd dingetjes die nog moeten gebeuren, zoals van 60-40 naar 80-40.. Maar ook daar blijf ik rustig marktplaats voor afstruinen ;).

En wat het drempelverhaal betreft, ik lig redelijk laag, maar heb nergens problemen tot nu toe, en ook hier in het zeeuwse land kunnen ze er wat van ;)

die astra heb ik vaak bekeken, vooral om dt zwarte dak en die zwarte kap, maar gaat hem niet worden.

zulke bumpers heb ik nu ook liggen alleen de kleur is anders haha..

vind het een mooi wagentje.

maar duimpje zet anders eens een foto van je auto er op ;)

die astra heb ik vaak bekeken, vooral om dt zwarte dak en die zwarte kap, maar gaat hem niet worden.

zulke bumpers heb ik nu ook liggen alleen de kleur is anders haha..

vind het een mooi wagentje.

maar duimpje zet anders eens een foto van je auto er op ;)

Terug
Naar boven