• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Astra F sedan & cabrio topic

origineel gepost door The Undertaker

Zweedse Opel Astra MK3 Convertible met zelfgebouwde 200TS achterbumper!!!

Thread: http://www.mk3oc.com/forum/showthread.php?17116-Opel-Astra-MK3-Convertible

IMG_0790_jpg_scaled.jpg

IMG_0769_jpg_scaled.jpg

IMG_0780_jpg_scaled.jpg

IMG_0775_jpg_scaled.jpg

IMG_0772_jpg_scaled.jpg

308's (front)

IMG_0778_jpg_scaled.jpg

288's (rear)

IMG_0777_jpg_scaled.jpg

Why can't it be spring now?

IMG_0783_jpg_scaled.jpg

Zeer mooie astra,

Die zal het wel koud hebben:P

heren/dames cabrio rijders...

mijn schoonzus heeft een astra cabrio uit 98 gekocht.. en ik moet de distr riem ,waterpomp,enz doen.... en de auto nakijken.. evt grote beurt..

nu mijn vraag aan jullie.. WAAR moet ik op letten.. roest,kwaaltjes,aandachtpunten enz..

ik ben wel bekend met astra's maar niet de cabrio...

opel astra cabrio x18xe 1998

heeft zover ik kan zien alle opties.. zelfs airco..:jerry

alles werkt..(tot nu toe.).. en is redelijk goed onderhouden, alles zat erbij

boekjes,rekeningen (zag dat egr 5jaar geleden is verv,dus die komt binnenkort:vertag)

heren/dames alvast bedankt..

eerst apk keuren, dan RVS custem uitlaat systeem van af het sprijtstuk en dan BSS Air-ride systeem :agent (is allemaal gepland op korte termein :D)

Over de motor zijn we nog niet uit, we twijfelen te veel 2.0 16v of met turbo of dit blok op krikken.. we zien wel vd zomer ;)

[rquote=1866827&tid=100932&author=steinmetzpaul]Je had hem een tijdje terug toch te koop staan ..... of heb ik het mis ???

Mvg Paul[/rquote]

ja klopt,

maar bij de VW-dealer (zonder inruil) kon ze geen mooi prijsje maken :)

Dus die spaar centjes gaan deze wagen in :D bedoel alles is netjes naar mijn smaak dus waarom zal k hem er uit doen..

Er kunnen zelf kinderzitjes in ideale papa wagen over een paar jaar... zij ik dat :hmmz IEKS :P

maar we gaan lekker verder knutselen, :D

bumpers strak zetten, digidash eindelijk keer werkend maken, cutum achterlampen.. lampen wordt mee genomen in de body staal ipv polyester..

en binnen kijken we nog rond :P, momo nero stuur en pook zijn onderweg.. wek wilde plannen maar geen tijd king:

Terug
Naar boven