• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Astra F shopje

robertzone

Post weinig
Hallo allemaal,

Helaas heb ik het zelf nog niet onder de knie, maar ben via internet stapje voor stapje aan het 'leren' photoshoppen..

Maar helaas wou dit me nog niet lukken :

Opel astra f

(groot plaatje)

Deze zou ik graag de volgende blauwe matte kleur willen hebben :

e6a8fc7f.jpg

Behoudens het dak (die is reeds al matzwart met een daksticker)en de motorkap, deze zou met schoolbordverf ook richting matzwart gemaakt moeten worden

Ongeveer deze kleur :

50768779_2799fb0329.jpg

Dit even om te kijken of het wel iets is op deze auto, een oude kleur op een iets te gevormde auto naar mijn idee.. maar we zullen zien!

Alvast bedankt!

Bedankt in ieder geval!

Zover kwam ik ook, maar wil in principe de glans eruit omdat het een matte kleur is.. Helaas zijn mijn photoshopskills nog niet zo ver gevorderd.. Maar het geeft wel al een beeld in ieder geval! Bedankt!

Bedankt in ieder geval!

Zover kwam ik ook, maar wil in principe de glans eruit omdat het een matte kleur is.. Helaas zijn mijn photoshopskills nog niet zo ver gevorderd.. Maar het geeft wel al een beeld in ieder geval! Bedankt!

Heb getracht m de matte finish te geven. Hoop dat dit een beetje t resultaat is wat je bedoelde...ik ben zelf ook nog niet zo'n held met photosoepen!!:D

astraf.jpg

Heb getracht m de matte finish te geven. Hoop dat dit een beetje t resultaat is wat je bedoelde...ik ben zelf ook nog niet zo'n held met photosoepen!!:D

astraf.jpg

De auto is overgespoten, maar helaas niet zo best gedaan. Op de stijl vanachter en vanvoor hebben ze hem uitgewaaierd naar boven toe. Helaas is dit niet ontvet oid, en laat de lak daar los evenals de tankklep.

Inmiddels is de motorkap matzwart (schoolbord verf) en het dak zit een sticker matzwart met matheuskruis op.

Het resultaat van de motorkap viel me zoveel mee dat ik hem gewoon rood laat inderdaad. :P Alleen kijken of die plekken bijgewerkt kunnen worden en het ziet er weer toonbaar uit :angel

Maar in ieder geval bedankt voor de shopjes!

21012011010d.jpg

De auto is overgespoten, maar helaas niet zo best gedaan. Op de stijl vanachter en vanvoor hebben ze hem uitgewaaierd naar boven toe. Helaas is dit niet ontvet oid, en laat de lak daar los evenals de tankklep.

Inmiddels is de motorkap matzwart (schoolbord verf) en het dak zit een sticker matzwart met matheuskruis op.

Het resultaat van de motorkap viel me zoveel mee dat ik hem gewoon rood laat inderdaad. :P Alleen kijken of die plekken bijgewerkt kunnen worden en het ziet er weer toonbaar uit :angel

Maar in ieder geval bedankt voor de shopjes!

21012011010d.jpg

Terug
Naar boven