• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Astra F station interresant voor export ????

Dan kan ook wel. Onzo oude f station is naar Libië gegaan en die gaste vroegen ook voor airco. Die zat er op maar was al een jaar of 4 á 5 jaar leeg.

groeten Luke

Ik heb een young uitvoering zonder airco,electrische ramen ,airbacks en meer van die shit wat stuk gaan kan ;) .

waar ze heen gaan maakt mij niet uit als ze maar betalen wat ik vraag :jerry

of je dat gaat lukken ,ik heb de mijne ook al een tijdje te ruil staan ,tegen manta,maar komt geen enkel reactie.

maar Mercedes????? ben je van je geloof afgevallen

kom op, zo dikke 500 of 280? das toch echt wel een dikke bak of niet?

ik rijd liever zo dikke benz dan een kleine opel haha

zeg nou zelf..

1984_black_Mercedes_SEC_500_left_side.JPG

2601.jpg

500sec is leuk ,maar denk je nou echt dat ze die ruilen tegen een astra van 94 hahahaha.

zelfs een sloper is meer waard dan een astra .

mischien een keer een 190 wat ze willen ruilen maar daar wil je toch niet in rijden ,doe mij dan maar een kleine opel.

eenkadett city of zo is echt veel te klein voor mij denk ik.

een d kadett vind ik ook ng wel leuke auto's, maar ik wil de "charmes" van de achterwiel aandrijving eens weten haha

dus dan valt helaas de d kadett al af, al moet ik zeggen dat ik wel ga twijvelen als ze mij een mooie aanbieden.

een benz 190 vind ik ook nog wel leuk, maar dan voor er bij, niet om mijn astra te ruilen.

de advertentie van mij is ook niet serieus bedoeld he, al zou ik een goed aanbod niet afslaan natuurlijk.

maar ik weet zelf ook wel heel goed dat er geen 1 is die mijn f wil hebben tegen zijn 500 sec of zo.

maar uhh we gaan erg -offtopic -offtopic bedenk ik mij net.

in het topic waar slap gelul en off topic toegestaan is had ik het ook al neer gezet, laten we daar evrder gaan over die ruil :P

laten we hier lekker ontopic gaan weer :)

Mooie is dat ik nu al voor de 2e keer gebeld ben door zelfde bedrijf hahaha en elke keer zelfde bod doen .

heb ze net gevraagd of ze geen hollands verstaan en ik geen kamelen handel doe, werd die man boos .

ik niet snap waarom :jerry :jerry

Heb al verschillende inruilers aan geboden op de Dodge.

1x 420sec

1x 560sec (roestig)

1x 250T 200-serie

1x 280se

1x 500sel

Helaas geen 300TDT station diesel :swear

Prijzen liggen gevoelig Soepkippie bij die s-klassens zijn toch vanaf 1980 gemaakt tot 1991 de echte harde vind je pas vanaf 86/87

de oudere moet je geluk hebben dat ze import zijn van de landen waar niet word gestrooid of 1ste eigenaar maar daar betaal je ook voor.

Voor een 560SEL ( L ) lange uitvoerig van 91 met 50.000km betaal je een dikke 19.000,- voor. :wors :wub

Onderhoud valt reuze mee, aan gezien jou kmtrage.

Kreeg op die van mij laatst ook bod van 450 van een export bedrijf uit Amsterdam .

ach mischien gaat ie daar binnen kort ook wel voor weg

als ik nou eens wat rijker was en niet zo knap dan had ik hem wel willen overnemen om een pick up van te maken maar helaas.

:jerry :jerry

nja ze hebben bij mij 400 geboden, maar die naam lijkt me niet echt op een export iets haha.

die van jou is volgens mij ook niet geschikt voor export ,zoeken ze meer stations.

Zodra ik die van mij te koop zet heb ik binnen 10 minuten bod of mail/telefoon van een export bedrijf

*****@gmail.com heeft gereageerd op je advertentie.

iam geïnteresseerd in uw auto die u te koop aangeboden laat me weten of is nog beschikbaar voor die prijs, want ik wil kopen

haha en bij de prijs staat: T.E.A.B.

dus weet niet welke prijs hij bedoeld.

soms ben ik geneigd om terug te sturen.. voor 2.000 mag u hem komen halen.

Terug
Naar boven