• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Astra F Turbo

twenterand2011111600537.jpg

twenterand2011111600538.jpg

Motorruim redelijk schoon gekregen

twenterand2011111600539.jpg

img2011111700545.jpg

Nieuwe zuigers van Wiseco,

twenterand2011111600544.jpg

twenterand2011111600542.jpg

H-profiel drijfstangen

twenterand2011111600536.jpg

C20LET gedemonteerd

twenterand2011111600540.jpg

twenterand2011111600541.jpg

Kop alweer terug van revisie,

img2011111700547.jpg

Nieuwe hoesjes om de assen

img2011111700548.jpg

Ziet er goed uit hoor! Waarmee heb je die motorruimte zo schoon gekregen?

En H-profiel drijfstangen, die zijn sterker dan normale drijfstangen? En hebben ze nog meer voordelen?

Ziet er goed uit hoor! Waarmee heb je die motorruimte zo schoon gekregen?

En H-profiel drijfstangen, die zijn sterker dan normale drijfstangen? En hebben ze nog meer voordelen?

FF de belgische keuring aanklagen bij het europeese hof voor de rechten van de mens, het is ons recht om een snelle motor te hebben! :jerry Maar ze zijn sowieso niet goed wijs bij de keuring in belgië, ik hoorde een argument voor het niet mogen hebben van grotere remmen "De auto achter u kan niet zien dat u harder kan remmen dan normaal" Alsof je überhaupt kunt zien hoe hard een auto kan remmen :sleeping

FF de belgische keuring aanklagen bij het europeese hof voor de rechten van de mens, het is ons recht om een snelle motor te hebben! :jerry Maar ze zijn sowieso niet goed wijs bij de keuring in belgië, ik hoorde een argument voor het niet mogen hebben van grotere remmen "De auto achter u kan niet zien dat u harder kan remmen dan normaal" Alsof je überhaupt kunt zien hoe hard een auto kan remmen :sleeping

Serieus, mag je niet eens grotere remmen monteren?

Volgens mij ziet de gemiddelde keurmeester niet eens of er gewone remmen zitten of OPC-remmen of iets dergelijks...

Serieus, mag je niet eens grotere remmen monteren?

Volgens mij ziet de gemiddelde keurmeester niet eens of er gewone remmen zitten of OPC-remmen of iets dergelijks...

Mag helaas niks veranderd worden aan remmen of iets dergelijks.

De auto moet mechanisch blijven zoals hij gehomologeerd is voor in België.

Mag helaas niks veranderd worden aan remmen of iets dergelijks.

De auto moet mechanisch blijven zoals hij gehomologeerd is voor in België.

Ik wilde vroeger altijd naar België verhuizen omdat de auto's daar een stuk goedkoper zijn, maar toch maar blij dat ik dat niet gedaan heb, dan had ik voor iedere keuring de auto kunnen ombouwen.

Ik wilde vroeger altijd naar België verhuizen omdat de auto's daar een stuk goedkoper zijn, maar toch maar blij dat ik dat niet gedaan heb, dan had ik voor iedere keuring de auto kunnen ombouwen.

Dus als ik daar aangehouden wordt kan ik een probleem hebben :jerry

@rallyastra wrote:FF de belgische keuring aanklagen bij het europeese hof voor de rechten van de mens, het is ons recht om een snelle motor te hebben! :jerry Maar ze zijn sowieso niet goed wijs bij de keuring in belgië, ik hoorde een argument voor het niet mogen hebben van grotere remmen "De auto achter u kan niet zien dat u harder kan remmen dan normaal" Alsof je überhaupt kunt zien hoe hard een auto kan remmen :sleeping

Dus als ik daar aangehouden wordt kan ik een probleem hebben :jerry

@rallyastra wrote:FF de belgische keuring aanklagen bij het europeese hof voor de rechten van de mens, het is ons recht om een snelle motor te hebben! :jerry Maar ze zijn sowieso niet goed wijs bij de keuring in belgië, ik hoorde een argument voor het niet mogen hebben van grotere remmen "De auto achter u kan niet zien dat u harder kan remmen dan normaal" Alsof je überhaupt kunt zien hoe hard een auto kan remmen :sleeping

@16VCalibra wrote:Dus als ik daar aangehouden wordt kan ik een probleem hebben :jerry

als je een nederlands kenteken hebt, is er niets aan de hand als jij de Belgische grens passeert. ;)

de regels die de belgische keuring opzet, zijn alleen van toepassing op de auto's die een Belgische kenteken hebben. ;)

@16VCalibra wrote:Dus als ik daar aangehouden wordt kan ik een probleem hebben :jerry

als je een nederlands kenteken hebt, is er niets aan de hand als jij de Belgische grens passeert. ;)

de regels die de belgische keuring opzet, zijn alleen van toepassing op de auto's die een Belgische kenteken hebben. ;)

Terug
Naar boven