Goedemiddag,
Even een klein vraagje..
Woensdag avond hadden we de crosser aan de loop, hij liep prachtig.
Even een testrondje proberen te maken,
Maar halverwege viel die uit, en wilde de brandstofpomp niet meer, net of die smoorde.
Nieuwe erop gezet, maar die deed precies hetzelfde, veel geprobeerd maar motor wou niet meer aan.
Volgende dag alles leidingen schoongeblazen en met losse slang brandstofpomp geprobeerd.
Deze werken gewoon, zijn niet stuk beide niet. Met starten knalde die een paar keer dat ie bijna zou aanslaan meer tevergeefs.
Nu als ik alles weer heb aangesloten op de leidingen doet de brandstofpomp het wel met starten, daarna is het net of smoort ie weer.
kan die het niet kwijt worden.
Mijn bougies koppen zijn zwart en niet nat van de benzine.
Wat kan het probleem zijn.
Dit is nieuw voor mij, heb eerst citroen zx gereden dus moet weer ff inkomen.
Hopelijk kan jij mij een antwoord geven.
Groeten
Fokko
2Xperience Racing Team
Even een klein vraagje..
Woensdag avond hadden we de crosser aan de loop, hij liep prachtig.
Even een testrondje proberen te maken,
Maar halverwege viel die uit, en wilde de brandstofpomp niet meer, net of die smoorde.
Nieuwe erop gezet, maar die deed precies hetzelfde, veel geprobeerd maar motor wou niet meer aan.
Volgende dag alles leidingen schoongeblazen en met losse slang brandstofpomp geprobeerd.
Deze werken gewoon, zijn niet stuk beide niet. Met starten knalde die een paar keer dat ie bijna zou aanslaan meer tevergeefs.
Nu als ik alles weer heb aangesloten op de leidingen doet de brandstofpomp het wel met starten, daarna is het net of smoort ie weer.
kan die het niet kwijt worden.
Mijn bougies koppen zijn zwart en niet nat van de benzine.
Wat kan het probleem zijn.
Dit is nieuw voor mij, heb eerst citroen zx gereden dus moet weer ff inkomen.
Hopelijk kan jij mij een antwoord geven.
Groeten
Fokko
2Xperience Racing Team