als dat de enige puntjes zijn is het na mijn idee zeer zeker de moeite waard jah.
mijn astra f (ook uit 95 en nu 211xxx) op de teller had een paar dingetjes meer, heb ik ook laten maken.
jouwe heeft waarschijnlijk zeer weinig roest in de wielranden, normaal staat dat ook al snel op de afkeur punten van een astra nmelijk.
en als hij verder goed rijd, en jij je er prettig in voelt, waarom zou je hem dan niet laten maken?
hij kan na de herkeuring dan sowieso weer een jaar mee.
en als ie dat jaar ook weer weinig heeft kan ie nog een jaar mee.
het is eigenlijk meer de vraag, heb jij het er ZELF voor over?
fusee kogel kost volgens mij nog geen 50 euro.
remleiding rechtsvoor is een kort stukje (loopt voor langs je schutbord, achter je motor zeg maar) was bij mij ook slecht, ik was 20 euro kwijt inclusief de nippels.
remvedeler kun je zelf, weet dus ook niet als daar kosten aan zitten en wat dat kost.
demper, tjsa ligt aan de staat, ik zelf maak me niet zo druk om een uitlaat, mijne heb ik voor de keuring dicht laten lassen, week later was ie weer lek, maar jah, hij is er mee door de keuring dus vind ik het goed.
nieuw moet je al gauw op 150 euro rekenen denk ik.
maar anders kun je altijd een op marktplaats of op de sloop kijken
waarschijnlijk heb jij voor iets meer dan 100 euro weer een nieuwe keuring op je auto, dan had ik hem zeker niet weggedaan.
en zoals ik begrijp wil famempeters je wel helpen.
scheelt je ook weer aardig wat man uren
mijn mening is... klaar maken