• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

astra F

BmB

Post weinig
Hee Goedmiddag,

Gekocht

2 ton op de teller, apk tot 11 maart 2010, nieuwe bandjes, bj. 1995.

Hierbij een paar fottjes:

nee, absoluut niet.

Rond 3u komt hij langs ermee, zal ik wel even het blok op de gevoelige plaat vastleggen.

Weet ik ook meer over het type blok en kan ik het onderhouds boekje doorkijken!

bedankt alvast

Ik denk zo dat het GEEN 16V is, staat meestal wel achterop.

Waarschijnlijk een 1.6 8V met 71 resp. 75 pk

een Sport is het zowiezo niet, bekleding, stoelen wielen en logo op de zijkant kloppen niet met een Sport.

Voor de rest ziet ie er goed uit hoor.

Willem

Geen roest, wel een bobbeltje onder de lak waar wss inwendig roest aan het ontstaan is.

Maar het is indd een merit uitvoering, alles komt precies overheen met deze auto:

das een 1.4 8v.

Wel jammer dat het geen sport is maargoed haha

Er zit een nieuwe dynamo in, en hij heeft 2 ton gelopen.

1e x dirstributie vervangen bij 64 duizend, de 2e x kan ik niet achterkomen, toch maar even ermee naar de garage gaan of denken jullie dat het wel goed zit?

Onderhouds boekjes en papieren en alles zitten er netjes bij, zelfs het orginele opel mapje is nog helemaal intakt.

Er zit trouwens op de foto van het interieur, links van het stuur een grijs rond dingetje, met bruin glas ofzo erin, weten jullie dat dit is?

niet standaard iig, nog nooit gezien....

Kan te maken hebben met after market alarm of startonderbreker misschien?

Hmm haal deze week mn dashboard wel even los, toch me led's vervangen achter me knoppe, dan kijk ik wel gelijk waar alles bedrading heen loopt.

Hij heeft trouwens ook nieuwe schokdempers achter gekregen bij 192000 en de remmenblokken zijn vervangen en elke jaar gewoon zn beurt netjs gehad, prima onderhouden auto!

Mag een slotje op het topic!

Terug
Naar boven