• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Astra G 1.6 16v opties voor meer pk?

Hi,

Ik vroeg me af of ik mijn Astra G 1.6 16v beetje meer pk's kan geven zonder dat ik teveel geld moet gaan uitgeven.

Ik las net over Luchtfilterbox Begrenzers verwijderen en ga morgen uitproberen. Als er meer zoiets zijn, wil ik graag horen.:)

mvg

agja dat een auto een beetje kracht heeft met weg rijden vindt ik wel gaaf maar op de autobaan mag je toch maar 120 en in de bebouwdekom mag je meestal maar 50 of 30, dus wat heb je aan zoon dikke 2.0 turbo eigenlijk? dat is zo 2000 he nee geintjuh voor de mensen wie zich nu aangesproken voelen, maar de kleine auto's zijn nu de toekomst, kijk naar de nieuwe corsatjes 1.3 CDTI 95 pk dat is ook leuk speelgoed, voor de mensen dan wie wel genoegen nemen met zo weinig pk

agja dat een auto een beetje kracht heeft met weg rijden vindt ik wel gaaf maar op de autobaan mag je toch maar 120 en in de bebouwdekom mag je meestal maar 50 of 30, dus wat heb je aan zoon dikke 2.0 turbo eigenlijk? dat is zo 2000 he nee geintjuh voor de mensen wie zich nu aangesproken voelen, maar de kleine auto's zijn nu de toekomst, kijk naar de nieuwe corsatjes 1.3 CDTI 95 pk dat is ook leuk speelgoed, voor de mensen dan wie wel genoegen nemen met zo weinig pk

@DaanH wrote:Zoals al heel vaak is gezegt is hier maar een goede optie voor,

een andere auto kopen of gewoon genoegen nemen met je 1.6

+ 1

Ben tevreden met me 1.6 8v... en koop volgend jaar wat groters king:

(en dat hele tuning-gebeuren zal me een worst wezen)

@DaanH wrote:Zoals al heel vaak is gezegt is hier maar een goede optie voor,

een andere auto kopen of gewoon genoegen nemen met je 1.6

+ 1

Ben tevreden met me 1.6 8v... en koop volgend jaar wat groters king:

(en dat hele tuning-gebeuren zal me een worst wezen)

ppppffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff gaan we weer.

W A T V O O R M O T O R T Y P E L I G T I N J O U W A S T R A

O P T I E 1 X16XE

O P T I E 2 X16XEL

O P T I E 3 Z16XE

IS DAT NU ZO MOEILIJK OM ERBIJ TE ZETTEN:argue:argue:argue:argue:argue:argue

ppppffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff gaan we weer.

W A T V O O R M O T O R T Y P E L I G T I N J O U W A S T R A

O P T I E 1 X16XE

O P T I E 2 X16XEL

O P T I E 3 Z16XE

IS DAT NU ZO MOEILIJK OM ERBIJ TE ZETTEN:argue:argue:argue:argue:argue:argue

die paar PK's die je eventueel meer zou krijgen zijn net zo goed merkbaar alsof je windkracht 5 tegen je hebt tijdens het rijden of windkracht 6, niet meerbaar dus ...

die paar PK's die je eventueel meer zou krijgen zijn net zo goed merkbaar alsof je windkracht 5 tegen je hebt tijdens het rijden of windkracht 6, niet meerbaar dus ...

Hoezo? Je kan gewoon een Dbilas turbokit kopen.. Dat is niet een paar pks meer maar meteen naar de 210 pk

Alleen ben je dan wel 5000 euro verder..

Hoezo? Je kan gewoon een Dbilas turbokit kopen.. Dat is niet een paar pks meer maar meteen naar de 210 pk

Alleen ben je dan wel 5000 euro verder..

[rquote=1915606&tid=146528&author=Bluns]Hoezo? Je kan gewoon een Dbilas turbokit kopen.. Dat is niet een paar pks meer maar meteen naar de 210 pk

Alleen ben je dan wel 5000 euro verder..[/rquote]

:hmmz

[rquote=1915501&tid=146528&author=Erdem078] zonder dat ik teveel geld moet gaan uitgeven. [/rquote]

[rquote=1915606&tid=146528&author=Bluns]Hoezo? Je kan gewoon een Dbilas turbokit kopen.. Dat is niet een paar pks meer maar meteen naar de 210 pk

Alleen ben je dan wel 5000 euro verder..[/rquote]

:hmmz

[rquote=1915501&tid=146528&author=Erdem078] zonder dat ik teveel geld moet gaan uitgeven. [/rquote]

ik denk dat je die how to "luchtfilter begrenzers verwijderen" gewoon moet doen en het daarbij moet laten.

eventueel inlegfilter van green of K&N en dat was het wel.

andere opties worden al gelijk een paar honder euro of meer.

je had gewoon beter meteen een 2 liter auto moeten kopen in het begin denk ik.

Terug
Naar boven