• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Astra g 2 DIN(update new pics)

Dat is zeker wel mogelijk, maar je moet wel een custom made middenpaneel maken. Je moet namelijk de ventilatorrooster bovenaan het dash weghalen, daarkomt de 2e helft van je radio in. Hier op het forum staan daar wel beschrijvingen van.

origineel gepost door Astra_DLS

Dat is zeker wel mogelijk, maar je moet wel een custom made middenpaneel maken. Je moet namelijk de ventilatorrooster bovenaan het dash weghalen, daarkomt de 2e helft van je radio in. Hier op het forum staan daar wel beschrijvingen van.

heb je mss een link,ik vind het niet

Je kunt ook de ventilatieroosters laten zitten en de ventilatie/airco knoppen naar beneden verplaatsen. Het onderste DIN vak (waar nu je opbergvak of cd-houder zit) verplaats je dan naar boven.

Hoe dan ook moet je de middenconsole verbouwen.

zo had ik het in men vorige astra gemaakt.

IMGP1000.jpg

grts tim

origineel gepost door manta_dennis

Hey Tim, dacht dat jij dat al in de Grey had zitten. Of vergis ik me nu? Stond laatst hier nog zo'n tussenpaneel te koop.

ja klopt, maar ik had de knoppen van de ventilatie regeling weg gelaten.kijk maar op de foto.

slide96.jpg

origineel gepost door Mark16v

Je kunt ook de ventilatieroosters laten zitten en de ventilatie/airco knoppen naar beneden verplaatsen. Het onderste DIN vak (waar nu je opbergvak of cd-houder zit) verplaats je dan naar boven.

Hoe dan ook moet je de middenconsole verbouwen.

Denk idd dat ik dat ga proberen,moest alleen zeker zijn dat ik met de diepte weg kwam

origineel gepost door kenny_whitlau

Zo heb ik het in mijn auto. De verwarmings knoppen kan je naar beneden verplaatsen zonder eventulele aanpassingen. kwa diepte zat erbij mij niks in de weg.

Uploaded with ImageShack.us

kijk,daar heb ik wat aan.

heb je toevallig beetje uitleg hoe je dit precies gedaan hebt

het is gelukt,heb voor de eerste x kunstof gelast,,,,,,,maar het was een stuk lastiger dan ik had verwacht.geef mij maar metaal:P

hier een foto van het resultaat tot nu toe

Foto0436.jpg

Ziet er netjes uit. :thumbup

Zorg dat de console ook aan de achterkant goed stevig is. Een 2 din is best zwaar. En de wil niet dat je lak dadelijk gaat scheuren.

alles zit erin.

moest g*tverd*mme nog een stuk uit het dashboard zagen voor de aanjager bedienings paneel.

had mij hier niemand verteld:P

hier de :kewlpics

sorry dat ze wat donker zijn,zou morgen nieuwe plaatsen

Foto0496.jpg

Foto0497.jpg

Terug
Naar boven