• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Astra G 3-deurs.. stoelen weigeren instap naar achteren HELP

Rob-Epe

Post vaak
De titel zegt het al... de stoelen willen niet meer naar voren klappen. De bestuurdersstoel had het al een tijdje van soms wel soms niet.

Maar nu beide stoelen die niet meer willen.

Iemand een oplossing hiervoor ??? Ik heb al in de How-to bij Astra gekeken... maar zonder resultaat dus :(

:wors :wors Big TNX OKKIE-001 !!!! :wors :wors

Handig zou zijn een How-To ... dus neem ik de camera wel mee in de auto. Maak ik mezelf ook een keer nuttelijk king:

@Fearless wrote:Kabel staat dan slap. zijn heel simpel weer strakker te zetten zonder een nieuwe kabel te kopen

Is dat ook mogelijk zonder de stoel te demonteren?

Ga er zo pas mee aan de gang... :shock: Stoel moet morgen kunnen kantelen :???:

Gezien het tijdstip geen foto's dus... heb 't lampje van m'n telefoon ook nodig om wat te zien :sleeping

Even een nood-oplossing gemaakt... kabel vervangen wordt wel lastig... kan niet bij de hendel van binnenuit ivm de stoel-airbag :hmmz

Hoezo niet je trekt de kap van de stoelairbag er zo af hoor en de bekleding van de rugleuning kan zo los van onderen af. (maar om dit alles nu alleen met het licht van je telefoon te doen.....)

Kan dat... was idd lastig te zien met een mobiel tussen de tanden en vanaf de achterbank de stoel in proberen te kruipen.

Was een beetje bang wat te slopen... wat meestal gebeurt als ik m'n geduld een beetje verlies :angel

Heb nu even een nood-oplossing... kabel aan 'n schroevendraaier gewikkeld...

Heb morgen de achterbank nodig... heb geen dak-koffer voor schoonmoeder :D

Terug
Naar boven