• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Astra G achteraan lager krijgen?

Ik zit met het probleem dat ik mn Astra G achteraan niet lager krijg..

Er zit een Vmaxx schroefset onder, en vooraan ligt hij perfect! Lees:tussenveer en stelring weggenomen!

En achteraan zit er alleen nog de veer tussen, Lees:rubber en verstelpotje zijn ook weggenomen!

Mn veren bijpersen zou ik liever niet willen doen, Maar zijn er mss andere veren waardoor ik achteraan lager kom te liggen?

Graag jullie reacties!

ja inderdaad hier ging hij een heel stuk lager met de corsa verlagingsveren dan mijn schroefset maar ik wou hoger gaan dan een schroefset :) tussen schroefset en origineel veren in zoiets :)

20 euro mag je ze komen halen of heb je miss nog iets interesant van astra g ? dan kunne we miss aan ruilhandel doen :)

ja inderdaad hier ging hij een heel stuk lager met de corsa verlagingsveren dan mijn schroefset maar ik wou hoger gaan dan een schroefset :) tussen schroefset en origineel veren in zoiets :)

20 euro mag je ze komen halen of heb je miss nog iets interesant van astra g ? dan kunne we miss aan ruilhandel doen :)

Dus verlagings veren van een corsa a gaat ie een stuk lager dan met een schroefset voor een astra?

hoeveel vraag jij voor die corsa a verlagingsveren?

Dus verlagings veren van een corsa a gaat ie een stuk lager dan met een schroefset voor een astra?

hoeveel vraag jij voor die corsa a verlagingsveren?

heb het net even geprobeerd een originele veer staat even hoog als mijn schroefset op het laagste en dan een verlagingsveer van corsa a ligt ie abnormaal laag zo wil ik dus echt niet rond rijden :) maar mijn stelring van mijn schroefset past wel in de verlagingsveer dus kan ik hem eventueel nog hoger regelen niet dat het voor mij uitmaakt maar dan ben jij wel geholpen hoop ik ik moet nu maar op zoek naar 2 achterste verlagingsveren van astra van -40 :)

heb het net even geprobeerd een originele veer staat even hoog als mijn schroefset op het laagste en dan een verlagingsveer van corsa a ligt ie abnormaal laag zo wil ik dus echt niet rond rijden :) maar mijn stelring van mijn schroefset past wel in de verlagingsveer dus kan ik hem eventueel nog hoger regelen niet dat het voor mij uitmaakt maar dan ben jij wel geholpen hoop ik ik moet nu maar op zoek naar 2 achterste verlagingsveren van astra van -40 :)

zou het ook wel willen weten zit nu met vanachter een schroefset die me te laag ligt me uitlaatbocht raakt tegen as en soms tege de bodem dus hoopte ik em met originele corsa a veren hoger te leggen ga het binnenkort eens proberen kijken wat het geeft :)

zou het ook wel willen weten zit nu met vanachter een schroefset die me te laag ligt me uitlaatbocht raakt tegen as en soms tege de bodem dus hoopte ik em met originele corsa a veren hoger te leggen ga het binnenkort eens proberen kijken wat het geeft :)

Lager dan dit achteraan met verlagingsveren??

img20110726wa0000.jpg

Een zak beton achterin leggen ;)

Nee, grapje. Verlagingsveren die korter zijn dan de veren van je schroefset laten je auto verder zakken.

Een zak beton achterin leggen ;)

Nee, grapje. Verlagingsveren die korter zijn dan de veren van je schroefset laten je auto verder zakken.

of kortere dempers. veren laten afpersen

je zou niels eens kunnen aanspreken, ken je vas wel, die ligt ook heel erg laag. en gaat alsmaar lager, 2.5 cm van de grond af.. hij wil nog 1.5 cm lager.

of kortere dempers. veren laten afpersen

je zou niels eens kunnen aanspreken, ken je vas wel, die ligt ook heel erg laag. en gaat alsmaar lager, 2.5 cm van de grond af.. hij wil nog 1.5 cm lager.

Terug
Naar boven