• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Astra G achterlicht.

Oke, ik zou zo denken "als de verzekering ook maar iets kan vinden om niet te moeten betalen.."

maar blijkbaar toch geen probleem :D

Je zag de LEDS perfect, kan me wel voorstellen dat de normale halogeens iets minder zijn. Soms zie ik ook wel es van die golfjes rijden en dan heb je net 2 waxinelichtjes als achterlichten.

Vorig jaar bij mij iemand achterop gereden... en het enige wat die zij is waarom remde je?

Dus ja dat had die wel gezien alleen hij was vergeten dat als ik rem dat hij dat ook moet

Als ik even mag storen in dit topic!

Ik wil zelf ook led achterlichten en heb een donker groene 3deurs astra g. Zouden die donkere van Depo zoals Dolby ze op de foto heeft staan op een donker groene astra? Of zouden juist heldere led lampen beter staan?

Ik wil wel van de oranje knipperlichten af, dus graag in het midden alleen wit!

Groet!

@Step-han wrote:Als ik even mag storen in dit topic!

Ik wil zelf ook led achterlichten en heb een donker groene 3deurs astra g. Zouden die donkere van Depo zoals Dolby ze op de foto heeft staan op een donker groene astra? Of zouden juist heldere led lampen beter staan?

Groet!

Gewoon een unit kopen zonder het oranje gedeelte voor de pinkers ;)

@Step-han wrote:Als ik even mag storen in dit topic!

Groet!

Zoals je ziet op mijn foto zijn de knipperlicht gedeelte en achteruit gedeelte donker uitgevoerd. Dus

wit doorzichtig. Ik zelf heb daarbij de standaard oranje knipper lichten terug gemonteerd. Maar dat zie je

dus bijna niet. Wil jij het 100% niet zichtbaar hebben neem je silver version knipperlichten. Maar deze Depo

achterlichten zijn de donkere versie en kan je vertellen in het echt zie je het bijna niet moet je echt goed kijken

om de oranje knipperlicht te zien.

PS: Houd er rekening mee als je Led achterlampen gaat plaatsen dat je BC (boardcomputer een storing kan geven ivm

de boardcomputer denkt dat de achterlampen kapot zijn ivm minder stroom afneemt dan orgineel lampje). Dit kun

je oplossen door een weerstand er tussen te zetten of zoals bij mij een echt lampje bij geplaatst om ervoor te

zorgen dat je BC geen foutmelding geeft. Want als je deze foutmelding krijgt werkt ook niet cruisecontrol niet meer.

Nadat Gerrit (Blue Dragon) een lampje heeft bij geplaalst in mijn kofferbak werkt alles gewoon zoals het hoort

dus heb geen storing melding en mijn cruisecontrol werkt.

Ik denk persoonlijk dat het op een donker groen astra ook mooi zal staan.

Mijn Depo donkere Led achterlichten (lexmaul look) hebben dit niet maar kan zijn dat ik de eerste versie heb misschien.

Heb ze namelijk sinds 2008.

Terug
Naar boven