• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Astra G achterlichten vraagje

Hallo mensen,

Toch maar eindelijk geregistreerd ;)

Ik ben nu een aantal maanden in bezit van deze auto en ben erg blij mee, maar zat toch stiekem te denken om er wat andere achterlichtjes voor aan te schaffen.

Ik zat te denken aan deze

Ik ging op zoek naar foto's van Astras waar deze lichtjes op zitten, maar ik kan er geen enkele vinden. Heeft iemand ze hier toevallig zitten op een zwarte Astra?

Welkom,

Wel zo netjes om je te introduceren en voor te stellen in het voorsteltopic.

Daarnaast is je link niet werkend.

Sterker nog: ik zie geen link :hmmz

Maareh, terugkomend op je vraag: de meeste hier zullen de originele achterlichten wel het mooist vinden. ;)

Raar bij mij werkt de link gewoon :jerry .

Voor degene die hem niet ziet: klik maar op het woord "deze" in de 4de regel in de beginpost.

Persoonlijk zou ik ook voor de originele gaan.

Hah, bedankt! Dat is erg creatief van je.

Ben bang dat ik ze een beetje overdreven over vind komen. Ik zit er aan te denken om voor smoke units te gaan.

@dolf On Tour wrote::puke Sorrie maar wat een lelijke g .........

kun je miss ook een een vriendelijke manier zegge :shock:

als iedereen hier zo zijn mening over andermans auto moet beginne geven zou het hier nogal lief uitzien

want ik vind hem wel mooi dusja zo komen we nergens

maar de manier waarop jij het verwoord :shock: :shock: :shock: :shock:

Ik sluit me aan bij de andere, ieder styled zijn auto op zijn eigen manier zoals hij/zij dat mooi vindt.

En we hebben gelukkig niet allemaal dezelfde smaak, daarom hebben we ook zo'n mooi forum! :thumb

Ik moet zeggen dat die G er niet slecht uitziet, Alleen die windschermen op de achterruit kijken vreemd, voor de rest ziet die er netjes uit.. Ik zou daarnaast ook voor de smoke uitvoering gaan (staat hem denk ik vele malen beter en is origineel)

Op een standaard G zou ik ze zelf ook niet doen, maar op die kei harde bak van Bassie staan ze erg goed vindt ik!

Deze stijl zie je helaas niet vaak bij opeltjes, veel bij VW's!

Ik heb destijds ook zo een "scherm" gehad op de achteruit van mijn City, ik vind het wel fraai staan, retro

@bassie16V wrote:@dolf On Tour wrote::puke Sorrie maar wat een lelijke g .........

Tsja niet iedereen is zo mooi als jou....mister perfect

Nou, voor mij is 't duidelijk. Het zijn leuke units, maar niet geschikt voor m'n Astra. Bassie, bedankt voor de shop ;) (en lekker unieke auto)

@DrHairyPants wrote:Nou, voor mij is 't duidelijk. Het zijn leuke units, maar niet geschikt voor m'n Astra. Bassie, bedankt voor de shop ;) (en lekker unieke auto)

Thanks....

En graag gedaan... :thumb

@bassie16V wrote:@DrHairyPants wrote:Nou, voor mij is 't duidelijk. Het zijn leuke units, maar niet geschikt voor m'n Astra. Bassie, bedankt voor de shop ;) (en lekker unieke auto)

Thanks....

Nou, ik weet het niet hoor, maar ik vind die achterruit zwaar de bom.. Nu hou ik ook van "anders" hoe zit dit eigelijk in elkaar?! Dit zou ik btw, nooit voor elkaar krijgen met mn Sedan :( Dus kudo's

Maar even on topic, voor de achterlichten zou ik voor nette smokes gaan en zelf led fittingen erin gooien, Ik heb chromes met leds erin, en dat geeft wel mooi licht vind ik zelf..

@bassie16V wrote:@DrHairyPants wrote:Nou, voor mij is 't duidelijk. Het zijn leuke units, maar niet geschikt voor m'n Astra. Bassie, bedankt voor de shop ;) (en lekker unieke auto)

Thanks....

heb je die lamellen op je achterruit zo gekocht voor je G dan? :hmmz

@Botho wrote:Tja, vind die lamellen ook echt erg cool zeg....

ja en dan nu de vraag waar ze vandaan komen, want ik wil ook wel zoiets :jerry

De lamellen zijn niet voor de G gemaakt...

Ze komen van een Citroën af, welk model weet ik niet..

Heb ze zelf redelijk pas gemaakt, maar moet alles nog een beetje afwerken.

Ik had zoiets van, nog nooit gezien en ga het eens proberen...

@bassie16V wrote:De lamellen zijn niet voor de G gemaakt...

Ze komen van een Citroën af, welk model weet ik niet..

Heb ze zelf redelijk pas gemaakt, maar moet alles nog een beetje afwerken.

Ik had zoiets van, nog nooit gezien en ga het eens proberen...

Lekker custom :thumb Leuk hoor :)

Toch heb ik je nog nooit zien rijden, terwijl je wel uit de buurt komt :hmmz

Terug
Naar boven