• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

astra G afgekeurd

jaja astra van me meisi 1ste keer afgekeurd op koplampen was wat ophanging afgebroken dus gemaakt dat ze vastzitten.

kom ik vandaag met auto bij garage nu is er weer wat afgebroken bij motortje om de koplamp te verstellen dus moet er alsnog nieuwe koplamp ok:fy1

dus als iemand elektrisch verstelbare koplamp heeft rechts

Schade op je garagebedrijf verhalen wand je verstelling werkte voor de tijd prima toch?

hee, das toevallig, dat is één van de punten waarop die van mij ook was afgekeurd. ik had het geluk dat ik er een op de sloop vond.

Die mocht ik gratis meenemen. king:

origineel gepost door xladage

schade verhalen kan nog wel een heel lastig en een wellus nietus zonder bewijs worden.....

Hij deed het toch voor de tijd wel, laat hun maar bewijzen dat wel al zo was. Ze zijn er tenslotte voor verzekerd via de bovag.

probleem is :

hij was eerst afgekeurd omdat 2 beugels kapot waren .. deze zijn dus gemaakt met een parkertje hier en daar.

nu beweerd hij dat we die lamp gemold hebben en dat hij het toch echt deed.... me meisje gaat vandaag in rotterdam een koplamp halen voor 4 tientjes en dan is gelijk het probleem met de beugels goed opgelost..

maar wat een miereneukerij zeg de bundel van licht staat net niet goed en dan keurt hij hem af omdat stelmotor niet goed doet :x

hee, das toevallig, dat is één van de punten waarop die van mij ook was afgekeurd. ik had het geluk dat ik er een op de sloop vond.

Die mocht ik gratis meenemen. king:

origineel gepost door xladage

schade verhalen kan nog wel een heel lastig en een wellus nietus zonder bewijs worden.....

Hij deed het toch voor de tijd wel, laat hun maar bewijzen dat wel al zo was. Ze zijn er tenslotte voor verzekerd via de bovag.

probleem is :

hij was eerst afgekeurd omdat 2 beugels kapot waren .. deze zijn dus gemaakt met een parkertje hier en daar.

nu beweerd hij dat we die lamp gemold hebben en dat hij het toch echt deed.... me meisje gaat vandaag in rotterdam een koplamp halen voor 4 tientjes en dan is gelijk het probleem met de beugels goed opgelost..

maar wat een miereneukerij zeg de bundel van licht staat net niet goed en dan keurt hij hem af omdat stelmotor niet goed doet :x

Terug
Naar boven