heb astra g met x16szr motor , heb weer veel last van afslaan na dat de motor op 90 gr of hoger komt bij afremmen en dan gaan de toeren ook flink omhoog als ik de koppeling intrap , en als ik dan wil optrekken slaat hij af en duurt het heel lang voor hij aanslaat , je ruikt dan ook wel flink de beznine en dat motor lampje ging branden , nadat hij weer was gestart bleef het lampje branden en was bijna op bestemming , en heb hem toen 5 min uit gehad en daarna weer gestart en lampje brande niet meer, en heb ook geen last meer gehad , en me temp meter bleef ook normaal op 80 gr , nu is er van de zomer een ander gasblok opgegaan inc stappenteller, omdat ik vand ezomer ook dit gebeuren had , , nu zat ik te googlen dat het met de egr te maken kan hebben , en dat als die afgedopt wordt je er geen last meer van hebt ,, wie weet dit of dat waar is ..
want het is vreselijk irritant als je moet stoppen voor stoplicht je motor afslaat en dan bijna 5 min moet starten :swear
want het is vreselijk irritant als je moet stoppen voor stoplicht je motor afslaat en dan bijna 5 min moet starten :swear