• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Astra G: Alternatief MID/TID display (oplossing pixeluitval)

Ik heb nu ook mail ontvangen.

MID blue background / white letters : 1.950, - CZK

MID green-yellow background / black letters : 1.950, - CZK

MID dark background / amber letters : 1.980 , - CZK

Shipping to the Netherlands is 170, - CZK . Payment must be made on my behalf. Or you can use for payment by Western Union . The on-board computer is already available to the Dutch language .

Ik denk dat ik maar gewoon ga bestellen en jullie op de hoogte houd van de voortgang..

Of.. Zou het werken, een groepsaankoop? Hoe gaat dat met betaling?

dit was ik okk is tegengekomen op youtube. Dacht dat het alleen voor mid was. Ben wel benieuwd hoe het werkend te krijgen is voor tid, maar ga ervan uit dat de meerwaarde van zo'n schermpje niet veel zal zijn.

Eve die website vertalen dan maar :jerry i

tank inhoud, toerenteller, accuspanning, datum ( met radio aan ), binnen tempratuur ( mits je extra sensor plaatst ) taximeter ( euros instelbaar ) autosnelheid digitaal

en volgens miij heb ik nog nie alles

Misschien meneer is een mail sturen of er eventueel korting te regelen is als we er zeg maar 30 in één koop laten overkomen dan is het wel lucratief om er een groepsaankoop van te maken.

Dit ga ik even in de gaten houden. Mijn display heeft ook pixeluitval, en zo'n display met oranje letters en zwarte achtergrond (origineel) lijkt me wel wat. Heeft iemand daar foto's van? Ik kan ze zelf helaas niet vinden.

Even dit topic omhoog schoppen. Zijn er mensen die dit display al besteld/binnen hebben? Wat zijn de ervaringen hiermee?

@Opeltje17 wrote:Heb hem besteld, heb goed contact met hem, hij heeft het geld binnen en stuurt hem van de week op.

Welke heb je besteld? Kun je foto's van het geheel maken wanneer je het display binnen hebt/in hebt gebouwd? Ik ben namelijk erg benieuwd naar de resultaten.

Ja zal ik doen, het scherm wat ik besteld hebt is één met blauwe achtergrond en witte letters, hij had nog maar 3 verschillende soorten waaronder deze.

Ik heb hem ook besteld, amber kleur. Postbode is al aan de deur geweest en kan pakketje op werkdagen ophalen.. Was helaas niet thuis. Stiekem hoop ik dat ik hem morgen al kan afhalen.. Contact is inderdaad prima met hem!

Vandaag m'n display binnen gehad en meteen gemonteerd:

Rj0rckd.jpg

3n5sYXz.jpg

Q0rJvR9.jpg

Monteren is erg simpel alleen even opletten met het opschuiven van de stekker dat je de pootjes niet afbreekt.

Ziet er leuk uit! Alleen lijkt het op de foto alsof je met daglicht bijna niet af kan lezen wat er aangegeven wordt, of is dit gezichtsbedrog?

Ik heb het pakketje kunnen ophalen bij het postkantoor en ben direct aan de slag gegaan.. Makkelijk te monteren inderdaad.

Mooi resultaat!

Hier wat foto's:

Ziet er puik uit!!!! Oogt nog lekker origineel ook met die oranje verlichting!

Wellicht is een filmpje leuk om te laten zien welke functies er allemaal mogelijk zijn. Alhoewel de beginpost ook een filmpje met uitleg heeft (niet in NL taal).

Is het echt plug&play? Dus stekker van de oude af, en stekker op de nieuwe?

Denk dat heel veel mensen hier vrolijk van gaan worden!

Terug
Naar boven