• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Astra G: Alternatief MID/TID display (oplossing pixeluitval)

Zit er hier al 2 jaar in en werkt perfect heb wel originele kleur gekozen.

20160305_120952.jpg

Weet iemand wat de gemiddelde verzendtijd is?? Heb er 11/2 week geleden 1 besteld maar heb hem nog niet ontvangen. :swear

Duurt fftjes. Als je vragen hebt kun je hun gewoon mailen. Mijn ervaring dat netjes antwoord krijg.

Verstuurd vanaf mijn Nokia 3310 zonder Tapatalk

Is er zoiets voor astra f? mijn TID is deze week overleden. Zie op zijn site wel iets van astra F, corsa B en tigra A

Maar kan geen prijzen vinden of details.

Zou t ook wel gaaf vinden om dit in mn Fje te hebben.

@Floeske wrote:Is er zoiets voor astra f? mijn TID is deze week overleden. Zie op zijn site wel iets van astra F, corsa B en tigra A

Maar kan geen prijzen vinden of details.

Zou t ook wel gaaf vinden om dit in mn Fje te hebben.

Als je vragen hebt moet je die persoon (David Benda) gewoon een mail sturen. Ik heb een display voor mijn Astra G gekocht maar ik moest erg lang wachten want hij had ze niet op voorraad. Maar tussentijds heb ik goed contact met hem gehouden. Hij reageert meestal op je mail op dag van verzenden.

Overigens ben ik ook zeer tevreden met de display: veel opties en het werkt allemaal prima. Ik heb gekozen voor de originele kleuren.

Heb m inderdaad ge-emailt.

Moet veel sensoren plaatsen, mij teveel werk.

was leuk geweest.

binnenkort even langs de sloop voor n tid

@gertwert wrote:Weet iemand wat de gemiddelde verzendtijd is?? Heb er 11/2 week geleden 1 besteld maar heb hem nog niet ontvangen. :swear

Ik heb hem binnen, hij heeft er 15 dagen over gedaan, maar dat mag de pret niet drukken. Van het weekend er maar eens in knutselen. :thumb

Goedmiddag.

Heb van de week ook een schermpje besteld en had hem binnen 4 dagen al binnen.

Goed mailcontact gehad met ze en het was zeker het geld waard.

Mvg

Helemaal niet meer te koop of enkel niet op voorraad? Ik had dat destijds ook: mijn gewenste variant was niet op voorraad en moest lang wachten. Nog steeds het wachten waard geweest.

Terug
Naar boven