• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Astra g angel eyes met xenon.

@Jeroentjahh wrote:Het lijkt mij voor de veiligheid niet echt goed, de kabels zijn immers niet berekend op hogere stromen dan 10A. Xenon vraagt juist minder stroom dan originele koplampen. Echter kan de startstroompiek wel hoger zijn (Als het goed is zijn de ballasten hierop berekend).

Ik heb zonder wisselen van zekeringen ook geen problemen gehad.

Ja daar had mijn kameraad het ook al over, die kabels van je xenon kit kunnen sneller doorbranden met een 20A zekering. En anders als die 10A te licht is knalt die er vanzelf uit :jerry

Hallo allemaal,

Ik ben hier nieuw dus ik zal niet direct met de deur in huis vallen. Mijn naam is Bas, 24 jaar, en sinds december 2011 ben ik de trotse eigenaar van een Opel Astra G 1.6 16v uit 2000. Toen ik hem kocht had deze 81000 km op de teller dus hij was nog nauwelijks gebruikt, beloofde veel goeds dus :D . Ik rij er nu alweer bijna een half jaar mee en ben nog steeds zeer tevreden. Laatst een keer een klein mankement gehad met de tank-slang die was gaan lekken maar dat was zo verholpen. Inmiddels beginnen mijn vingers te jeuken om hem toch eens wat op te gaan leuken. Als eerste stap zat ik te denken aan nieuwe koplampen. Angel Eyes lijken me wel gaaf. Vooral als ik hier zo de foto's van Jeroentjahh zie. Ik ben zelf eens wat gaan zoeken op internet en het valt me op dat er werkelijk een enorm aanbod is. Jeroentjahh, mag ik jou vragen waar jij de lampen gekocht hebt en welke type het zijn? (deze toevallig? : http://www.cargoods.nl/shop/angel-eyes/8631-aanbieding-angel-eyes-koplampen-opel-astra-g-chroom/) Anderen die angel eyes hebben hoor ik het ook graag van hoor. Jeroentjahh had foto's en daar ziet het er lekker strak uit. Heb trouwens al een handleiding gevonden over hoe je de koplampen moet vervangen dus hulde aan jullie allemaal :thumb Hartstikke bruikbare info hier zo op het forum :wors

Hallo allemaal,

Ik ben hier nieuw dus ik zal niet direct met de deur in huis vallen. Mijn naam is Bas, 24 jaar, en sinds december 2011 ben ik de trotse eigenaar van een Opel Astra G 1.6 16v uit 2000. Toen ik hem kocht had deze 81000 km op de teller dus hij was nog nauwelijks gebruikt, beloofde veel goeds dus :D . Ik rij er nu alweer bijna een half jaar mee en ben nog steeds zeer tevreden. Laatst een keer een klein mankement gehad met de tank-slang die was gaan lekken maar dat was zo verholpen. Inmiddels beginnen mijn vingers te jeuken om hem toch eens wat op te gaan leuken. Als eerste stap zat ik te denken aan nieuwe koplampen. Angel Eyes lijken me wel gaaf. Vooral als ik hier zo de foto's van Jeroentjahh zie. Ik ben zelf eens wat gaan zoeken op internet en het valt me op dat er werkelijk een enorm aanbod is. Jeroentjahh, mag ik jou vragen waar jij de lampen gekocht hebt en welke type het zijn? (deze toevallig? : http://www.cargoods.nl/shop/angel-eyes/8631-aanbieding-angel-eyes-koplampen-opel-astra-g-chroom/) Anderen die angel eyes hebben hoor ik het ook graag van hoor. Jeroentjahh had foto's en daar ziet het er lekker strak uit. Heb trouwens al een handleiding gevonden over hoe je de koplampen moet vervangen dus hulde aan jullie allemaal :thumb Hartstikke bruikbare info hier zo op het forum :wors

@RISL wrote:Pm DMLC CEO eens, die doet z'n angel eyes met Xenon weg....

Thanks RISL :thumb

Ik heb alleen geen angel eyes maar de Projector koplampen

Mr-T-Opel-Astra-G heeft zijn Angel eyes gewisseld voor de koplampen die ik nu te koop heb staan.

@RISL wrote:Pm DMLC CEO eens, die doet z'n angel eyes met Xenon weg....

Thanks RISL :thumb

Ik heb alleen geen angel eyes maar de Projector koplampen

Mr-T-Opel-Astra-G heeft zijn Angel eyes gewisseld voor de koplampen die ik nu te koop heb staan.

Ik was ook nog aan het zoeken voor angel eyes of day running lights voor de originele D2S lampen(af fabriek)...zijn die nog ergens te krijgen???Of weet iemand een andere oplossing?

Ik was ook nog aan het zoeken voor angel eyes of day running lights voor de originele D2S lampen(af fabriek)...zijn die nog ergens te krijgen???Of weet iemand een andere oplossing?

@pinkproject wrote:Ik was ook nog aan het zoeken voor angel eyes of day running lights voor de originele D2S lampen(af fabriek)...zijn die nog ergens te krijgen???Of weet iemand een andere oplossing?

Wat wil je, hoeveel mag het kosten.

@pinkproject wrote:Ik was ook nog aan het zoeken voor angel eyes of day running lights voor de originele D2S lampen(af fabriek)...zijn die nog ergens te krijgen???Of weet iemand een andere oplossing?

Wat wil je, hoeveel mag het kosten.

Terug
Naar boven