• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

astra g cabrio 2002 achterdemper

hallo astra rijders, mijn achterste demper is toe aan vervanging, nou kan ik een demper kopen van een astra coupe, nu is de vraag?

kan een demper van een coupe op een cabriolet van het zelfde jaartal, en moet ik ook nog letten bv op de liter inhoud van de motor.

bedankt voor de info.

mvg leon

Dat ligt er aan, volgens mij is de uitlaat van een coupe en een cabrio hetzelfde. De einddemper van de 2.0 turbo wijkt af. De 1.6, 1.8 en 2.2 zijn gelijk.

Dat ligt er aan, volgens mij is de uitlaat van een coupe en een cabrio hetzelfde. De einddemper van de 2.0 turbo wijkt af. De 1.6, 1.8 en 2.2 zijn gelijk.

hallo bedankt. voor de reactie, het is namelijk een sportdemper, en ik moest het wel zeker weten.

mvg leon

hallo bedankt. voor de reactie, het is namelijk een sportdemper, en ik moest het wel zeker weten.

mvg leon

hallo, ik heb een foutje gemaakt het ging om een gewone astra uitlaat uit 2000 dus geen coupe, gaat dat ook passen.

mvg leon

hallo, ik heb een foutje gemaakt het ging om een gewone astra uitlaat uit 2000 dus geen coupe, gaat dat ook passen.

mvg leon

anders neem je je eigen eindemper mee om te vergelijken,meet op of de diameter hetzelfde is

anders neem je je eigen eindemper mee om te vergelijken,meet op of de diameter hetzelfde is

ja klopt wel , maar hij zit er nog onder.

en wil toch graag zeker voor ik een stuk ga rijden of hij past.

mvg leon

ja klopt wel , maar hij zit er nog onder.

en wil toch graag zeker voor ik een stuk ga rijden of hij past.

mvg leon

Een uitlaat van een normale astra gaat volgens mij niet onder de coupé of cabrio passen.

Uiteraard zal dit wel pas te maken zijn :)

Een uitlaat van een normale astra gaat volgens mij niet onder de coupé of cabrio passen.

Uiteraard zal dit wel pas te maken zijn :)

Ik heb op mijn G cabriolet ook een irmscher einddemper van een Coupe 1.8 er onder gezet, gaat perfect!

Nokia-N96-joost900.jpg

[rquote=1868257&tid=142621&author=Astra JP]Een uitlaat van een normale astra gaat volgens mij niet onder de coupé of cabrio passen.

Uiteraard zal dit wel pas te maken zijn :)[/rquote]

okee bedankt, maar wie weet of het zo wel past zonder al het laswerk,

[rquote=1868257&tid=142621&author=Astra JP]Een uitlaat van een normale astra gaat volgens mij niet onder de coupé of cabrio passen.

Uiteraard zal dit wel pas te maken zijn :)[/rquote]

okee bedankt, maar wie weet of het zo wel past zonder al het laswerk,

een einddemper van een normale astra past hier niet onder, de coupe/cabriolet/sedan hebben er nog een "kont" achter zitten, dus moet je hier laswerk gaan verrichten

een einddemper van een normale astra past hier niet onder, de coupe/cabriolet/sedan hebben er nog een "kont" achter zitten, dus moet je hier laswerk gaan verrichten

Terug
Naar boven