robert_corsa
Woont hier bijna
goede avond.
morgen middag ga ik een proefrit maken in een astra g cabrio uit 2001
deze heeft 126.000km gelopen en heeft een 2.2 16v onder de kap.
auto ziet er zeer goed uit. onder de motorkap lekker schoon, geen olie lekkages te zien, velgen schadevrij. michelin winterbanden rondom die vrij goed zijn en een nieuwe einddemper met orginele sierstuk.
punten die minder waren die ook echt opvielen:
-antenne voetje lelijk.
-middenconsole is opnieuw gespoten (heb wel al bijna een nette grijse gevonden)
-lederen bekleding is netjes, alleen de bestuurderkant heeft een ingezakte wang. maar dat is te maken.
-motorkap heeft steenslagplekken.
verder alles erop en eraan, airco, elek ramen, elek kap, spiegels en cruisecontroll. en stuurwielbediening.
waar moet ik nou heel goed opletten bij zo'n auto? motorisch? hoe is de kap? gaan die snel stuk? willen ze nog wel een lekken?
hoe werkt de kap overigens?? :jerry zie veel knopjes, maar voor de rest weet ik het ook niet precies.
http://www.vandermaat.nl/occasions-autobedrijf-c-van-der-maat" onclick="window.open(this.href);return false;
en ze hebben net een prijsverlaging gedaan :afro
morgen middag ga ik een proefrit maken in een astra g cabrio uit 2001
deze heeft 126.000km gelopen en heeft een 2.2 16v onder de kap.
auto ziet er zeer goed uit. onder de motorkap lekker schoon, geen olie lekkages te zien, velgen schadevrij. michelin winterbanden rondom die vrij goed zijn en een nieuwe einddemper met orginele sierstuk.
punten die minder waren die ook echt opvielen:
-antenne voetje lelijk.
-middenconsole is opnieuw gespoten (heb wel al bijna een nette grijse gevonden)
-lederen bekleding is netjes, alleen de bestuurderkant heeft een ingezakte wang. maar dat is te maken.
-motorkap heeft steenslagplekken.
verder alles erop en eraan, airco, elek ramen, elek kap, spiegels en cruisecontroll. en stuurwielbediening.
waar moet ik nou heel goed opletten bij zo'n auto? motorisch? hoe is de kap? gaan die snel stuk? willen ze nog wel een lekken?
hoe werkt de kap overigens?? :jerry zie veel knopjes, maar voor de rest weet ik het ook niet precies.
http://www.vandermaat.nl/occasions-autobedrijf-c-van-der-maat" onclick="window.open(this.href);return false;
en ze hebben net een prijsverlaging gedaan :afro