• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Astra G Coupé/Cabrio OPC buitenspiegels...

Astranomic

Post weinig
Hey people,

Ik zit even met een vraag zijn er nu door Imscher/Hagus/Mantzel ook de "OPC" buitenspiegels geleverd voor de coupé/cabrio ik kan dit nergens terug vinden maar zie wel afbeeldingen op het internet rond zwerven of zijn dit eigenbouw spiegels/photoshops. Ik "hoorde" ook over de originele OPC spiegels met "imitatie adapterplaten", wie kan me wat meer info verstrekken???

Alvast bedankt,

Gr,

Steven

Ik weet dat er setjes zijn die verdacht veel op de OPC lijken ook op foto's van de 'irmscher' Coupe

Irmscher%20Opel%20Astra%20Coupe-Wallpaper%20(800%20x%20600).jpg

Zelf heb ik ook een setje op mijn Coupe zitten, maar staat nergens een merknaam in.

(Heb zo alleen even geen foto, photobucket speelt niet mee)

Als ik kijk naar 'n originele astra g coupé irmscher dtm uitvoering (z20let) dan zitten ook daar "normale" buitenspiegels op zie autoscout24.de terwijl Irmscher op de foto van ReneGrobbee wel een uitvoering toont met "OPC" spiegels...

Bij deze nog even een foto van mijn spiegels, is helaas wat onduidelijk, kan momenteel geen betere maken omdat me auto bij de dealer staat.

1026139874_6_hWI7.jpg

P1010266.jpg

//Edit, betere gevonden via via

nee die heb ik niet maar ze liggen hier bij de dealer in de vitrinekast

als ik er nog eens kom zalk eens een foto vrage en ook naar de nummer enzo :)

maar wanneer dat gaat zijn da kan ik niet belove :)

@belgium turbo wrote:@opel-motorsport wrote:Hier liggen ze bij de dealer voor de coupe wel maareventjes 799 eurotjes :-)

:???: pfff das duur

er zijn genoeg replica's van.. alleen moet je echt uitkijke welke je dan neemt.

sommige zien er echt niet uit, of staan te schuin omhoog.

@dion87 wrote:@belgium turbo wrote:@opel-motorsport wrote:Hier liggen ze bij de dealer voor de coupe wel maareventjes 799 eurotjes :-)

idd dion , had ik ook op mijn e36 cabrio toen ik hem kocht , stonden ook schuin omhoog :???:

dan maar in de vuilbak gedropt :D en originele er terug op !

@belgium turbo wrote:@dion87 wrote:@belgium turbo wrote:@opel-motorsport wrote:Hier liggen ze bij de dealer voor de coupe wel maareventjes 799 eurotjes :-)

idd dion , had ik ook op mijn e36 cabrio toen ik hem kocht , stonden ook schuin omhoog :???:

dan maar in de vuilbak gedropt :D en originele er terug op !

heel begrijpelijk, bij ons in de buurt staat ook een 3 serie met neppe spiegels, het is gewoon geen porrum

@Astranomic!!!

heb je toch weer even mazzel moest er vandaag zijn voor mijn broer zijn slijtindicators :)

dus heb een fototje voor je :)

en een bestelnummer :)

kosten normaal 689 is nu een actieprijs op voor 350 euro

bestelnummer i2012003

2012-06-29144009.jpg

Terug
Naar boven