• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Astra g coupe met OPC voorbumper

Ik ga morgen ff bellen met GMtuning parts.

Ik heb ook ergens gelezen dat als je hier lid bent je korting krijgt of heb ik dat verkeerd ?

Ga ik ff vragen als het gaas er zo in kan of dat je dat allemaal op maat moet maken.

Hieronder foto van de auto.

De imitatie is volgens mij van Polyester en de originele is van kunstof ,

Of de roosters er zo inpassen zal vast wel want Eugene die wilt geen rommel verkopen aan zijn klanten.

Of je nog korting gaat krijgen zal vast wel niet aangezien ze erg goedkoop worden aangeboden.

Bij de Opel dealer betaal je er zeker het 3 dubbele voor.

Ook mogen wij van GM-tuningparts weer 1 jaar van zijn sponsorschap gebruik maken. :wors

heb destijds een opc bumper bij hem vandaan gehaald (gewoon abs overigens) pasvorm pas gewoon perfect.

1 keer monteren, en dat was het, niets geen getrek en geduw.

is toch best lullig, koop je een bumper ergens uit duitsland/polen vandaan, proefpassen gat met moeite, maar hij past.

laat je hem spuiten, krijg je hem er darna niet meer knap op.

terug sturen gat bijna niet bij al dat gebeuren op ebay. helaas met enkele delen al ondervonden.

bij gm tuningparts zit alles erbij. mistlampen (met ombouwstekker) gril, onderplaat, schroeven etc.

tenminste, dat was zo dat ik hem ophaalde.

mijn ex imi opc 2 bumper moet ergens rond zweven, heb hem destijds aan iemand gegeven, die heeft hem doorverkocht. hij is geheel gecleand.

voor de 10000001 ste keer :)

mijn opc 2 bumper komt ook van bij eugene af (gm-tuningparts) :)

400 euro en dan heb je alles mistlichten, roosters,verloopkabels, radiatorbeschermingsplaat, nummerplaatbevestiging + schroeven

en dan weet je zeker dat hij past :)

304338_4117175322195_1549366164_n.jpg

487451_4117179202292_763788474_n.jpg

Hmm mis nog wel de rubberstrips voor op de hoeken van de bumper , die dienst doen om het vuil tegen te gaan tussen de koplampen en de bumper. Deze moet je wel zelf erbij bestellen , zitten niet bij de set.

€379,- om precies te zijn bij GM! Idd dan met alle accessoires erbij! Maar dan blijft mijn vraag bestaan; waarom kan GM dat wel met een mooie pasvorm krijgen, en aanbieders uit Duitsland niet..?

En wat voor strips zijn dat precies, Robert? Zaten deze bij de bestelling bij GM?

Timbotjuh, dat is de imi. De originele kost €649,-! Raadpleeg de site anders even.

@timbo is idd ook de imitatievoorbumper

Maar past perfect en heb er zelf mijn koplampsproeiers perfect in kunnen verwerken

Maar idd die strips zitten er niet op bij mij

Vind het maar lelijk staan met die strips

Dus heb ik ze er niet tussen gestoken

http://ecat24.com/opel/catalog/part/1/8/75/2450/25273/" onclick="window.open(this.href);return false; en daar staat bij nummer 1 WEATHERSTRIP,HEADLAMP,FRONT END PANEL,OUTER

Staat toch duidelijk bij vermeld dat het Afdichtingsrubbers voor onder de Koplampen zijn.

En zonder die rubberstrips komt de bumper niet eens tegen de koplampen aan daar is dan de ruimte te groot voor.

Die rubberstrips hebben een schuin opstaand randje , waardoor er geen vuile zooi tussen en achter je koplampen terecht kan komen.

http://shop.strato.de/epages/15302924.sf/de_DE/?ObjectPath=/Shops/15302924/Products/1400527" onclick="window.open(this.href);return false;

@opel-motorsport wrote:@timbo is idd ook de imitatievoorbumper

Maar past perfect en heb er zelf mijn koplampsproeiers perfect in kunnen verwerken

Maar idd die strips zitten er niet op bij mij

Vind het maar lelijk staan met die strips

Dus heb ik ze er niet tussen gestoken

Ik heb de strips er wel opzitten op advies van Gerrit, en je ziet er helemaal niks van hoor;)

Even een vraag mbt. dit topic.

Zaten bij aankoop van jullie OPC bumper er verloopstekkers en de genoemde rubbertjes bijgeleverd?

Ik lees namelijk dat ze er bij Robert wel bij zaten...?

Ik had eerst zo'n imitatie ding.... paste voor geen meter....heb r ergens nog een topic over! Origineel klikte zo rond mn auto... perfect...

Ja, dat had ik al begrepen. Omdat je het niet 'mooi' vond staan, toch?

Echter zie je er bij je originele voorbumper toch ook weinig tot niets van?

Las echter dat Robert er wel wat bij had ontvangen? Wellicht bedoelt hij dat hij die onderdelen erbij besteld had.

Werken de verloopstekkertjes goed? Of heb je hem zelf doorverbonden op een of andere manier?

verloopstekkers werken goed heb zelfs nog een setje ligge die weg mogen :-)

toen bij eugene was het precies 400 euro alles inc mistlampen en cerloopstekkers en complete bumper

met grillen en bodemplaat

Terug
Naar boven