• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Astra g coupe met OPC voorbumper

de smoke mistlichten heb ik ook gehad als het je gaat om lichtopbrengst raad ik het ten zeerste af

als het is voor de schonigheid het staat wel ruig :-)

maar heb ze terug vervangen door originele omdat je er niets van ziet

Wat ik me nu afvroeg was of dat de smoke OPC II mistlampen wel voldoende licht opbrengst zouden hebben. Ze zijn namelijk redelijk donker. Iemand die hier smoke mistlampen heeft en kan vertellen hoe de lichtopbrengst is?

@HarrieAstra wrote:Wat ik me nu afvroeg was of dat de smoke OPC II mistlampen wel voldoende licht opbrengst zouden hebben. Ze zijn namelijk redelijk donker. Iemand die hier smoke mistlampen heeft en kan vertellen hoe de lichtopbrengst is?

complete bumper zit momenteel op 359 euro

bumper / alle roosters / mistlampen / subframe bodemplaat

( excl. mistlampverloopstekkers / koplamprubbers)

http://www.gm-tuningparts.nl/shop/product/619/opel-astra-g-opc-voorbumper-aanrader" onclick="window.open(this.href);return false;

@opel-motorsport wrote:de smoke mistlichten heb ik ook gehad als het je gaat om lichtopbrengst raad ik het ten zeerste af

als het is voor de schonigheid het staat wel ruig :-)

maar heb ze terug vervangen door originele omdat je er niets van ziet

hey je bent hier aant roepen dat je van die verloop stekers hebt ik heb je 2 pm gestuurd met de vraag wat je er voor wild hebben wil ze graag over nemen van je meschien kan je dan ook een terug sturen :thumb

Lijkt me logisch dat hij die niet verkoopt.. Hoe krijgt hij de stroom bij z'n mistlampen dan zonder verloopstekkers?

Benader Eugène van GM-Tuningparts even. Daar kun je ze zo kopen.

nee heb nog een 2de set liggen :)

maar ik zit niet elke dag op het forum :)

ik lees mijn priveberichten wel snel op mijn smartphone maar heb geen tijd om daar terug op de antwoorden :)

yes indeed haha :)

hij stuurt 2 deer door de dag een bericht :)

kzit echt niet de ganse dag op de pc hoor :) vandaag voor de verandering om 11 uur er eens op hahaha :)

ochjah ze ligge hier op de plank :)

Heb zelf ook de smokes maar ik moet zeggen dat de licht opbrengst me zeker niet hindert! Heb een weekje gereden met led lampjes erin, dat is pas hinderlijk! En het licht er natuurlijk ook aan of je ze vaak gebruikt. Ik gebruik ze eigenlijk vrijwel nooit!

20130206113352.jpg

offtopic staat wel dik met die velgen

ontopic kheb ze hier in de bossen ook wel opstaan

geven echt wel veel minder licht

heb je ooit met de heldere erin gereden ?

Terug
Naar boven