• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Astra G - Crash Nordschleife

Bijna alle verzekeraars sluiten dit stuk "snelweg" uit in hun polis.

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

@RISL wrote:Hoe kom je aan dat productie-aantal van 3000 OPC1's?

Ontopic: ik denk dat die kerel z'n auto gewoon weer opknapt :)

citaat van Wikipedia: OPC 1 (auf 3000 Stück limitiert; Sep. 1999 bis Ende 2001) :vertag

ze zijn ook genummerd van 0001t/m 3000

ik heb Nr:1696

@soepkiepe wrote:hoe werkt zoiets eigenlijk, hij rijd daar vrijwillig, maar moet wel een paar euro betalen.

ben je dan voor zoiets ook verzekerd?

of is het zoiets van, eigen schuld dikke bult en je ziet maar hoe je thuis komt?

Trein/bus/taxi/lopen keuzes genoeg om thuis te komen :jerry

@NoFear1696 wrote:van de Astra G OPC 1 zijn er maar 3000 gebouwd. dus dat is vrij zeldzaam. van de gewone G en F heel veel miljoen. de E kadett en F worden van zelf zeldzaam omdat de meeste al weer verwerkt zijn door de hoog ovens :jerry :jerry

4miljoen fjes gebouwd en 2miljoen G's gebouwd.

Hoe kom je aan dat productie-aantal van 3000 OPC1's?

Ontopic: ik denk dat die kerel z'n auto gewoon weer opknapt :)

nee leek me ook wel raar, omdat je er zelf voor kiest om daar te rijden.

maar dat geld is gewoon een soort van intree dus?

hoe werkt zoiets eigenlijk, hij rijd daar vrijwillig, maar moet wel een paar euro betalen.

ben je dan voor zoiets ook verzekerd?

of is het zoiets van, eigen schuld dikke bult en je ziet maar hoe je thuis komt?

@NoFear1696 wrote:van de Astra G OPC 1 zijn er maar 3000 gebouwd. dus dat is vrij zeldzaam. van de gewone G en F heel veel miljoen. de E kadett en F worden van zelf zeldzaam omdat de meeste al weer verwerkt zijn door de hoog ovens :jerry :jerry

Eerder bij elkaar geveegd........

van de Astra G OPC 1 zijn er maar 3000 gebouwd. dus dat is vrij zeldzaam. van de gewone G en F heel veel miljoen. de E kadett en F worden van zelf zeldzaam omdat de meeste al weer verwerkt zijn door de hoog ovens :jerry :jerry

Ik noem de astra f ook niet zeldzaam, de sportive uitvoering in goede staat wel

Pookhoesje is al vervangen

img2011080900057.jpg

Mooi he :wub :jerry

@Spacejam wrote:Bijna alle verzekeraars sluiten dit stuk "snelweg" uit in hun polis.

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

als ze deze openbare weg uitsluiten moeten ze ook de stukken snelweg in duitsland waar geen snelheid beperking is er ook uitdoen

Zandvoort of zolder is anders dat zijn geen openbare wegen

ring is openbare weg waar tol voor betaald word en geen snelheid beperking heeft

dus verzekering geld gewoon daar..

Terug
Naar boven