• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Astra G cruise control vraag

Beste mede opel-ers..

Ik heb een astra G uit 1998, 1.6 16v en die zou ik graag willen voorzien

van cruise contol...er bestaat een fantastische how-to hiervoor maar

dat durf ik niet zo goed aan, is er iemand, of weet iemand een bedrijf

die dit voor je kan doen?

Greetz

hey domiGSI..waarom meteen zo vijandig???? quatsch geeft je toch gewoon een goeie tip!

Beetje rare reactie van jou hoor :puke

hey domiGSI..waarom meteen zo vijandig???? quatsch geeft je toch gewoon een goeie tip!

1998 dan heb je een X motor en dus een gaskabel. Dan is het idd een aardige klus om het in te bouwen. Denk dat je daarvoor het beste naar een automateriaal zaak kan die dat soort dingen ook verkoopt.

1998 dan heb je een X motor en dus een gaskabel. Dan is het idd een aardige klus om het in te bouwen. Denk dat je daarvoor het beste naar een automateriaal zaak kan die dat soort dingen ook verkoopt.

Conrad electronics verkoopt universele cruise controls ( en andere handige elec spul)....

nadeel is wel dat het niet in zo'n "standaard" stuurpookje zit.

Conrad electronics verkoopt universele cruise controls ( en andere handige elec spul)....

nadeel is wel dat het niet in zo'n "standaard" stuurpookje zit.

@waltwalt500 wrote:hey domiGSI..waarom meteen zo vijandig???? quatsch geeft je toch gewoon een goeie tip!

het was niet eens ironisch bedoelt ... ik ben 3 jaar terug gewoon naar opel gestapt en gevraagd of ze dat even wouden inbouwen.

Ok, bij mij (2.0 DTL) was het gewoon een kwestie van hendeltje veranderen en inprogrammeren.

Maar ik neem aan dat ze dit ook voor jou gewoon kunnen doen.

@waltwalt500 wrote:hey domiGSI..waarom meteen zo vijandig???? quatsch geeft je toch gewoon een goeie tip!

het was niet eens ironisch bedoelt ... ik ben 3 jaar terug gewoon naar opel gestapt en gevraagd of ze dat even wouden inbouwen.

Ok, bij mij (2.0 DTL) was het gewoon een kwestie van hendeltje veranderen en inprogrammeren.

Maar ik neem aan dat ze dit ook voor jou gewoon kunnen doen.

Het probleem is alleen dat het bij hem waarschijnlijk niet alleen maar een hendeltje is, maar een compleet systeem wat niet zo maar even in te bouwen is..

Het probleem is alleen dat het bij hem waarschijnlijk niet alleen maar een hendeltje is, maar een compleet systeem wat niet zo maar even in te bouwen is..

alsnog zou opel dit moeten kunnen? maar verder denk ik dat je naar bijna elke "onafhankelijke" garage kan ...

alsnog zou opel dit moeten kunnen? maar verder denk ik dat je naar bijna elke "onafhankelijke" garage kan ...

@quatsch Ok, excuses voor de reactie....op het eerste moment vond ik de reactie van bij Opel een beetje flauw...

maar ik denk niet dat het zin heeft om de Opel dealer te laten doen, gaat veelste duur worden! van

dat uurloon word je al bang, want er zit geen voorbereiding in een 1.6 16v.

@Baas J. Ik zal inderdaad eens opzoek gaan naar de onderdelen, en dan verder praten!

:thumb

Terug
Naar boven