• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Astra G ECU problemen?

Sinds kort heeft mijn Astra G problemen, vaak het steeksleuteltje in beeld en als de auto een korte tijd heeft stilgestaan en weer start, gaat ie in noodloop. Dit voornamelijk als het warm is. Mijn zoektocht wijst steeds naar de ECU. Nu kom ik steeds actronics tegen als reparatie-toko, maar hier op het forum is men er niet zo positief over. Dus nu wil ik graag weten waar ik die ECU wel kan laten repareren. Ik zag wel dat er hier op het forum mensen zijn die dat kunnen, maar of die nog actief zijn.. ik weet het niet. Iemand de goude tip? :praying:

Beste Bob,

Geen flauw of je een beetje uit de buurt van Schiphol woont, zo niet zullen ze ook wel verzenden vermoed ik.

GTE export uit Vijfhuizen 023 576 2542

Hebben vrij veel onderdelen altijd, en waarschijnlijk ook ECU en Computers wellicht kan je morgen contact met hen opnemen. En vragen naar de mogelijkheden.

Succes man.

Terug
Naar boven