• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Astra G erbij

nova....

Forumbewoner
Collega van mij heeft een astra G bj 2001 gekocht gisteren in Boekel bij van der Heijden en Slegers. Hij reed eerst polo maar daar hadden en ingebroken.

Zal is kijken of ik hem hier op het forum kan krijgen.

IMG-20150111-WA0000.jpeg

Waarom zou je de prijs dan wegstrepen via paint?

Ik geloof best dat er iets vanaf is, maar meer dan 250 kan het bijna niet zijn op zo'n bedrag.

Astra G nog altijd een van de mooiste auto's die rondrijden. Heb nog altijd spijt dat ik mijn astra g heb moeten verkopen voor een grotere auto.

Ja jos dat was bij ons ook toen onze astra g station weg ging.

Nou heb ik vanmorgen de demper eonder gehangen maar hij zit nog niet helemaal goed ..zoals altijd gaat er wel iets kapot en ja zo ging de middendemper kapot... morgen een halen voor 53e

Update, pioneer radio ingebouwd van de week alleen blijven de zenders niet in het geheugen vast zitten.... Dus moet weer los

Inderdaad bij Pioneer altijd de rode met de gele kabel omwisselen en het is opgelost. :thumb :thumb

In mijn auto ook altijd een Pioneer radio. :thumbup

Weer zo`n lulmuts :swear

Ontopic!

Maargoed gisteravond ff de draden omgewisseld en de radio houd zijn zenders nu vast.

Alleen nu ff kijken voor de usb aansluiting

Om Welk type Pioneer gaat het ik heb namelijk een DEH-7200SE en die heeft gewoon een usb aansluiting.

Is een avic pioneer radio.. jos

Vanavond de middendemper er onder uit geslagen met beleid.. en de nieuwe eronder geplaatst zit vast op de twee bouten van de flens na, ff paar stevige tyrips eraan vast gemaakt voor nood morgen het afmaken

Terug
Naar boven