• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Astra G Groot licht blijft branden, hendel kapot

eddepet007

Woont hier bijna
gisteren met aanzetten van groot licht bleef deze aan staan en wou niet meer uit

maar effe accu los gegooit om dat het laat was

dacht zal vast en zeker handel zijn maar als ik deze los Koppel dus van stuur af en van de stekker af dan blijft groot licht nog aan ?? hoordt dit zo ?

nu effe tydelijk zekering 8 eruit gehaald zodat ik iig rijden kan

maar moet naar apk

bvd dank

eddie

Heb ik ook wel eens paar keer met de hendel naar je toe en van je af en het gaat weer goed. Ff wiebelen en pielen. Zal telescoop wel zijn

Grootlicht seinen doet het altijd ongeacht of je lampen aanstaan. Misschien dat hij op deze stand blijft staan?

Alles leuk en aardig, maar dit kan niet als de hendel losgekoppeld/verwijderd is.

Zoek het relais voor grootlicht eens op, dikke kans dat die blijft steken.

Als de hendel losgekoppeld is, kan grootlicht niet aangestuurd worden, het relais van grootlicht zal blijven hangen..

In de zekering kast onder hte dashboard. 3e (2e) relaisvakje van links

Oke

Dacht nl ook dat als handel losgekopeld was dat hij niet mocht branden

Is dat iig duidelijk

zal het idd relais zijn geweest had zekering er uit daarna er weer in gedaan en nu doet hij weer normaal

Maar zal als ik op sloop kom even kijken naar relais

Terug
Naar boven