• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

astra g komt niet hoger in toeren dan 35000

hallo

ik heb gister een nieuwe motor in mn astra gezet en de oude dieselpomp heb ik er in laten zetten

alleen is hij niet vooruit te krijgen gaat ook niet verder dan 35000 toeren :fy1

wie o wie heeft een ide maandag ga ik hem laten uit lezen

dankje wel

35000 dan gaat dat ding toch als de brandweer?

Denk dat dan een van je toerental sensoren niet goed is of niet aangesloten.

nee ik denk dat hij max 80 gaat op zn top nu hij zou denk ik tussen de 130 en 150 pk moeten hebben intercooler en grote turbo en chip

klopt ja zo af en toe gaat het lampje branden maar ook brand het lampje met die vin er in met en radiator alles is netjes op peil ik snap er niks van misschien de turbo stuk ?

als het motor lampje uit is is hij dan als nog in nood loop lijkt me niet tog?\

bedankt

Terug
Naar boven