• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Astra g koplampen

Goedendag Meedenkers,

Ik ben opzoek naar koplampen voor mijn Astra g uit 1998. op marktplaats zag ik paar imitatie koplampen en vroeg me zelf af of er veel verschil is tussen die twee.

zou iemand mij kunnen helpen om de vraag te kunnen beantwoorden?

Gr,

Mohammed

Heb je toevallig een link van de koplampen ? Inprincipe zal er geen verschil in zitten kwa montage.. vaak is het uiterlijk van aftermarket lampen anders en de kwaliteit is vaak minder ( vocht in de koplampen )

kwaliteit ziet er wel aardig uit... tis altijd iets minder dan originele koplampen denk ik.. maargoed daar is de prijs ook wel naar lijkt me. Ze zullen wel gewoon in je Astra passen.

origineel gepost door mohammed_s1

Goedendag Meedenkers,

Ik ben opzoek naar koplampen voor mijn Astra g uit 1989. op marktplaats zag ik paar imitatie koplampen en vroeg me zelf af of er veel verschil is tussen die twee.

zou iemand mij kunnen helpen om de vraag te kunnen beantwoorden?

Gr,

Mohammed

Sinds wanneer hebben we een astra g uit 1989?????:jerry

IK ben zelf niet kapot van imitatie koplampen heb er slechte ervaringen mee

Meestal passen ze wel redelijk maar het beeld is niet zo goed en het stel mechaniek laat het nog wel eens afweten ik koop zelf altijd koplampen van een goed merk zoals hella valeo kost wel iets meer maar de kwaliteit is wel een stuk beter

heb zelf angel eyes, ben er zelf niet egt over te spreken de licht bundel is erg laag terwijl de koplampen gewoon goed zijn afgesteld.

en het afstellen van die lampen is gewoon kut, denk dat ik net de verkeerde angel eyes heb

Terug
Naar boven