• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Astra G OPC 1 2000

wat voor speling heb je op je versnelling ? bij deze bakken ligt het 9 van de 10 keer aan de pook en is er niets aan de hand met je bak :wors waar kom je vandaan ?

btw mooie opc en de mooiste kleur

@thething wrote:wat voor speling heb je op je versnelling ? bij deze bakken ligt het 9 van de 10 keer aan de pook en is er niets aan de hand met je bak :wors waar kom je vandaan ?

btw mooie opc en de mooiste kleur

De pook en dat mechanisme zijn al vervangen laatst.

het is echt met koppeling op laten komen en overschakelen. Lijkt soort of de aandrijfassen even van voor naar achter gaan.

Ik kom uit Lopik (Utrecht)

8b735de52cf3b148412cfa42e07b4dd2.jpg

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

Vandaag nieuwe sleutel hoes ontvangen. [SMILING FACE WITH SMILING EYES]

Heeft me €2 gekost. En was binnen 1,5 week binnen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

Waar heb je deze besteld? ebay ofzo? Die van de corsa c van mn ouders is ook gaar, voor 2 euro is dat leuk opknappen.

Haasje17 wrote:
OPC 1 heeft af fabriek een spagettie spruitstuk, dus dat heeft geen zin.

Dat geluid kun je ook met een cone filter in behuizing krijgen (K&N en Pipercross hebben diverse opties).

full24147209.jpg

Ik heb deze welliggen.

Tijdje in de auto gehad, is een fijne filter en qua geluid hoor je niks, haal je de deksel eraf en je geef in lage toeren gas, dan heb je een mooie lage brom.

Ik heb nu een dbilas inlaat inmiddels dus deze is over, als je interesse hebt.

Kan ook nog een foto maken desnoods van in de auto.

Gesloten systemen hoor je natuurlijk minder dan opensystemen, maar het is echt niet zo dat je niks hoort hoor! Je hoort zowizo meer dan orgineel. Ik heb ook een gesloten systeem en je hoort het echt wel aanzuigen. Ik heb wel de pijp van de filter naar de grill van de auto ook vervangen.Voordeel van wat dj lifestyle heeft is dat het pas op de orginele onderkant van het luchtfilterhuis. Wel zo een orginele uitstraling!

@melvinopel93 wrote:heb bij mijn opc ook geprobeerd met open luchtfilter.

maar toen ik de auto aan zette had die en rar getik meteen uit gezet.

Ik denk niet dat het aan je filter lag

Sent from my SM-P900 using Tapatalk

@Masterdust wrote:@Haasje17 wrote:OPC 1 heeft af fabriek een spagettie spruitstuk, dus dat heeft geen zin.

Dat geluid kun je ook met een cone filter in behuizing krijgen (K&N en Pipercross hebben diverse opties).

full24147209.jpg

Hilversum-20120630-00504.jpg

pipercross-VFC154.jpg

Of DBilas (maar das een behuizing met K&N filter)

Is de bovenste foto van jou auto zelf?

Die foto met dat k&n filter komt van mijn Astra g af

Ik ben er best tevreden mee.

Wat wel stom Is Is dat de bevestiging van dat k&n deksel met schroeven hoort,, terwijl je opc1 filterhuis deksel met klemmen vast zit. Dus die zit met tiewraps vast bij mij wat opzich geen probleem Is natuurlijk maar toch. Ik vond het een beetje knullig.

Verder denk ik dat het jammer Is dat er geen grotere aanzuigmond bij zit, dan zou je er meer van merken denk ik kwa vermogen.

Gr Rolf

Vorige week een uitlaat op maat laten monteren met ''Irmscher Look'' sierstuk.

Klinkt lekker en op de snelweg kun je gewoon nog normaal met elkaar praten in de auto :D :thumb

1653634_1540403902947362_2416730613960160760_n.jpg

1477782_1540403949614024_5542303357907223998_n.jpg

1931541_1540403969614022_2478269817171511050_n.jpg

940998_1540403992947353_4116310939605824559_n.jpg

Heel blij met het resultaat en net werk geleverd!

Terug
Naar boven