• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Astra G OPC 2 Station

heb er 1,5-2 jaar geleden 1 tekoop zien staan in limburg

zilverkleurige

zelf nog geen een tegen gekomen op de weg

@Silver wrote:ik heb deze gespot in gorinchem, autosportbeurs.

Daar was ik ook, heb deze toen niet gezien, wel veel andere mooie dingen (ook op de parkeerplaats).

:thumb Hoeveel er in Nedeland rijden weet ik ook niet!! Maar deze is van ons in ieder geval. :D

Grotefoto-ULB6PTXX.jpg

Nu jammer genoeg motor schade maar word weer opgebouwd met betere spullen.

Zijn er leuke filmpjes van iemand die de Astra OPC station de sporen geeft? Ben toch wel benieuwd naar wat zo'n bak kan!

Ik vind het nog steeds een mooie auto, alleen die zwarte dakrails kan ik niet echt mooi vinden..verder :thumbup

Grappig.. :D Het gaat hier zelfs 3 keer over dezelfde OPC station als ik het kenteken op de laatste goed gelezen heb :wtf

@nova.... wrote:Google

IMG_3822.jpg

@Silver wrote:ik heb deze gespot in gorinchem, autosportbeurs.

@gijzbed-opc wrote::thumb Hoeveel er in Nedeland rijden weet ik ook niet!! Maar deze is van ons in ieder geval. :D

Grotefoto-ULB6PTXX.jpg

Nu jammer genoeg motor schade maar word weer opgebouwd met betere spullen.

@jericho wrote:

http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=238366311" onclick="window.open(this.href);return false;

Wel apart dat ze beide een nieuw blok hebben

Das niet vreemd hoor, Deze motoren zijn niet echt Best, Vaak overmatig onderblok slijtage..

Mooie blokken om een Salontafel van te maken, maar om te rijden???? :jerry :jerry :jerry :jerry :vertag :vertag

We hebben dezelfde ellende gehad met een Coupe-Turbo van 2001 en effe 150.000 op de teller.

Willem

In het OPC gedeelte is er lezen dat er nu 18 in Nederland zijn

Ben zelf de gelukkige bezitter van een zwarte originele Nederlandse OPC caravan

Heb nu al bijna 60dkm 268pk/428nm onder de kap en is motorisch probleemloos(hopen dat ik het nu niet afroep!)

Wel rijd ik hem altijd goed warm en gebruik ik altijd bp98 ultimate maar als hij warm is geef ik hem

altijd ff de sporen

De OPC caravan was leverbaar met of zonder dakrails(kostenloze optie) en is daarmee de enige astra caravan waarbij de dakrails

fabrieksmatig achterwege gelaten konden worden(net als bij de zafira a OPC)

Met 624 geproduceerde auto's is het een klassieker in spee (er zijn meer Lotus omega's geproduceerd)

Er zijn er al wat total loss en ook mp heb ik er ook al wat in onderdelen aangeboden zien worden(nu op mp een zilvere in onderdelen)

Dus het worden er steeds minder

In Duitsland zijn ze vanaf 3000,- te koop (wel met ruim 2ton er op) en een knappe zit rond de 7000,-

maar ik denk dat in de toekomst de prijs van dit model wel zal stijgen

Okay. Mij lijkt het aan de lage kant persoonlijk...maar kijk ik dan ergens overheen? Ik zie nergens die 18 kentekens genoemd?

En van de OPC 2 Caravan slechts 18!

11LBRB 20RVDJ 21HSV9 24NXZV 25NGBD 29LGTF 35TXXF 38LKLZ 39LJRG 41LSSK 42LZNL 49PBXG

59LSSL 72-NHPR 73LZJZ 86NZGZ 89JZGT 97LZRD

Ik hoop dat er nog wat geïmporteerd zijn en niet goed op kenteken staan, anders wordt de zoektocht naar mn volgende auto wel heel beperkt...

Dan hier nog een kenteken dat er niet tussen staat:

21-SBT-8

Importkenteken dus. Voor meer kentekens zou ik thuis even foto's moeten nazoeken.

Ik weet niet of dit topic nog in leven is. Maar ik bezit op dit moment de 39-LJ-RG! Regio Zuid-Holland en post regelmatig een update op het Opel-Forum op Facebook!!

Terug
Naar boven