• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Astra G OPC Gopro Time

De 3 inch cobra uitlaat zit er ook onder,

hier alvast een filmpje ( vind het zelf persoonlijk te hard :???: ).

" onclick="window.open(this.href);return false;

De code van [youtube][/youtube] werkt niet met deze link ?

Systeem is er weer onderuit en gelukkig maar, Heb hem deze week dinsdag direct vervangen voor mij originele.

vandaag ( donderdag ) heel de omgeving ( goes ) waar ik werk af gezet met politie controles zo zie je maar weer.

Ga voor een uitlaat systeem van Friedrich, die maken alleen geluid wanneer het pedaal op de grond staat :D

26952277.jpg

heb inmiddels mijn FMIC binnen

$T2eC16RHJFoE9nh6nwm0BQ7ue1G8SQ~~60_57.JPG

Word pas gemonteerd bij montage van de LEH turbo

De Mtech powerorh pijp gaat er af en vervang ik voor deze

HFP_AGT.jpg

Dumpvalve is al verkocht samen met de grotere inlaat ( op gasklep )

daar komt deze voor terug

FMDVK04D.jpg

Ook zal de koppeling er aan moeten geloven wil uiteindelijk de afstelling toch bij EDS doen aangezien hun

ontiegelijk veel kennis hebben van deze motoren.

Tips over welke koppeling goed is tot 280/290 pk en 450 nm zijn welkom :thumb

Die remote waar jij het over hebt, Vannos, is om (als je die zou hebben) de elektrische antenne uit te laten gaan. Dan komt daar stroom op te staan zodra jij je radio aanzet.

Omdat jij geen elektrische antenne hebt, kan hij ook dienen om de versterker aan te sturen (aan te zetten), mocht je een uitgebreid audio systeem hebben.

Ik heb een Pioneer AVH-6300BT klapscherm en hier heb ik ook een stuurwiel interface op aangesloten. Elke auto/type heeft een ander verloopkabeltje van de interface naar de radio nodig, dus dat is in dit geval inderdaad een JVC leadje (draadje) voor jou.

Werkt overigens als een tiet. Kost wel het een en ander maar dan heb je wel wat moois! Anders zitten die knoppen voor niets aan je stuur en dat is ook zo zonde, zoals je zelf al zegt ;)

Ja er zit inderdaad al een extra versterker op naar sub van achter.

De interface heb ik al liggen, alleen de shop had de jvc lead niet liggen. Die komt dus dinsdag binnen zodat ik de boel er tussen kan gaan zetten.

Weet jij of die knoppen dan ook oplichten ? tenminste de tekens er in

hou er rekening mee dat die FMIC van TXA de mounting erg ruk zijn. je kan beter iets zelfs maken.

daarnaast zijn de silicone slange ook niet zo best..

Er zitten alleen 2 bevestiging beugels bij. Ziet er nog simpel uit. Het zal wel een beetje passen en meten worden. Slangen zijn wel vrij stug. Klemmen daarin tegen zien er netjes uit.

Heb jij ook zo.n set ?

ja ik had toendertijd de zelfde gehaald geloof ik.

steunen lekker de bak in gemikt. het is ook goedkoper silicone maar houdt het prima vol.

klemmen zijn inderdaad wel strak

Haha oke. Nou het is dat ik die set voor €175 heb gewonnen op ebay was de hoogste bieder. Dus opzich voor dat geld is het wel een aardig setje. Had jij trouwens nog gewoon je originele airco fan er op zitten ?. Weet wel dat deze geschakeld zit met de fan voor de radiateur dus weglaten is geen optie.

ik heb geen airco meer. de pomp, slangen en radiator ervan zijn pleitos bij mij.

ik heb nog steeds 2 fans op de voorkant. je moet de sensor van de originele fan er gewoon tussen zetten.

en als je je airco eraf wilt hebben moet je het zilvere buisje met de stekker erop laten zitten anders loeien je fans constand. valt volgens mij wel aan te passen in OPCOM

@dion87 wrote:ik heb geen airco meer. de pomp, slangen en radiator ervan zijn pleitos bij mij.

ik heb nog steeds 2 fans op de voorkant. je moet de sensor van de originele fan er gewoon tussen zetten.

en als je je airco eraf wilt hebben moet je het zilvere buisje met de stekker erop laten zitten anders loeien je fans constand. valt volgens mij wel aan te passen in OPCOM

We gaan het zien zodra de turbo binnen is, Hoop dat ik die originele kan laten zitten

Vanavond eens de stuurwiel interface er in zetten en kijken of het werkt

s9gu.jpg

Zeker weten, Werkt goed en is zeer handig op bijv. snelweg hoef je niet telkens naar voor te leunen voor het volgende nummer of wat harder :thumb

haha, ik kan er ook gewoon bij zonder naar voor de leunen, stoel staat net iets achter over, geen lig stand die standen zijn voor swa,s ;)

maar ging even om het idee :thumb :thumb

Ja het is ook goed merkbaar, dat de boel wat stugger is. Ben alleen nog niet tevreden over de achterkant.

aan de achter zijde zakt het wiel iets verder naar binnen dan voor. Eens kijken of ik hier wat op kan fabriceren zodat achter een fractie hoger komt te staan.

Terug
Naar boven