• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Astra G OPC Gopro Time

Ja was om 8 uur al een heel eind, toen maar gestopt, en vandaag het afgemaakt

had meer moeite met die versnellings bak, man ding weegt als diep lood :(

Respect voor je werk hoor! Ik zou willen dat ik zelf net zo handig en kundig was als jou om dit alles zelf uit te kunnen voeren.

Petje af en ben benieuwd naar het uiteindelijke vermogen. :thumbup

@HarrieAstra wrote:Respect voor je werk hoor! Ik zou willen dat ik zelf net zo handig en kundig was als jou om dit alles zelf uit te kunnen voeren.

Petje af en ben benieuwd naar het uiteindelijke vermogen. :thumbup

Het scheelt een hoop geld, en weet nu ook zeker dat het goed gebeurd.

Ben ook zeer benieuwd. Gok dat het tussen de 270-290 pk zit en als het mogelijk is op 280 pk max af laten stellen

Binnenkort voor het afstellen toch naar eds of klasen.

Kwamen er achter op de bank bij miruni dat er heel veel in de software veranderd moet worden.

Wat niet in een dagje gedaan is. Aangezien ik niet om de hoek woon. Kan ik beter naar klasen of eds waar ze in een paar uur de wagen afgesteld hebben.

de juiste software is de kers op de slagroomtaart die je gebakken/gebouwd hebt ;) EDS of Klasen is goede keus. ben benieuwd naar je vermogens uitdraai :D

Ja dat blijkt wel Nofear, na de 4000 toeren daalde het koppel aanzienlijk omdat de motor te rijk ging lopen.

wat er toen gemeten is is 290pk en 480nm ik verwacht dat het zo rond deze waardes zal blijven als ik bij eds of klasen ben geweest

Bij de 4000rpm moet het juist beginnen....dat verslavende duwtje in de rug :wub ik weet ven EDS dat ze verschillende software hebben. koppel onderin: of koppel bovenin.

ik had eerst de software onderin. 2300rpm t/m 5000rpm dat rijd heel fijn in en rond de stad. ik heb voor koppel bovenin gekozen 3800rpm t/m 6500rpm. dit is beter voor je aandrijflijn,sprintje en topsnelheid.

290pk/480Nm is trouwens niet misselijk :thumbup

Ik heb het liever ook bovenin.

Waar ben jij geweest dan ? Zit er nog verschil tussen eds en klasen ?

Is inderdaad niet gek maar rijd nog niet lekker zo

Ik heb al ruim 12jaar goede ervaringen met EDS,daar valt ook altijd wel te onderhandelen over de prijs. Over Klasen hoor ik ook alleen maar goede berichten. kwa rij afstand scheelt het bijna niets. dus de keus is aan jou :agent

@Vannos wrote:Vandaag nog een afspraak kunnen maken bij EDS-motorsport voor 18 augustus :D

ga je geen spijt van krijgen ;)

Edit: vergeet geen filmpje te maken van de run. :jerry

Bevalt goed Marijnl1988 :thumb

Gopro lag al weer stof te happen, Tijd om hem eens te ontstoffen

" onclick="window.open(this.href);return false;

Terug
Naar boven