• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Astra G OPC mistlampen

harrynijhof

Post weinig
Goedemiddag,

Ik ben sinds kort in 't bezit van een Astra Cabrio uit 2004. Met een 2.0 turbo :)

303446_247844441989911_201727914_n.jpg

Super tevreden mee, alleen mis ik nog een OPC bumper voorop.

De bumper heb ik, zover was ik al.

Alleen nu schrok ik vandaag wel toen ik de prijs hoorde bij de dealer voor een originele set mistlampen.

Iemand enig idee waar ik deze goedkoper kan krijgen, want origineel is helemaal niet nodig :roll:

Of als iemand heeeel toevallig nog mistlampen heeft liggen, kun je mij daar heel blij mee maken.

Alvast bedankt voor de reacties.

Met vriendelijke groet, Harry

die zijn duurder als gm-tuningparts daar zijn ze iets van 70 euro heb ze daar ook gekocht en ook in mijn opc bumper gestoken :) niemand die ziet dat het geen originele zijn :)

@AsconaC20NE wrote:Ik heb ook een astra G cabrio,

en ik heb ook een OPC bumper er op laten zetten (origineel GM)

alleen de mistlampen zijn origineel belachelijk duur, die heb ik lekker immitatie gekocht! (renault megane en zo past ook allemaal)

hier bijvoorbeeld, 21 euro voor Links + Rechts: http://www.artaparts.nl/opel-opel-astra-g-groep-verlichting/0/266" onclick="window.open(this.href);return false;

IMG_0287.jpg

Complimenten voor je cabrio, supergaaf!

Ik zie dat je blauw licht in je mistlampen hebt, of is dat gezichtsbedrog?

Als dat zo is, how did yo do it? 8)

@ harry haha daar had ik hem ook al een pm voor gestuurd

nu zijn het blijkbaar gewoon led lampjes :)

kga er dees of volgende week ook eens mee aan de slag denk ik :)

ze zijn spiertwit, en zijn inderdaad gewoon LEDjes ;) , met APK is het 1 minuut werk en verwissel ik ze even voor gloeilampjes. Omdat je met LED's geen lichtbeeld meer hebt.

Terug
Naar boven