Hallo ik heb een vraagje en hoop dat iemand mij enige duidelijkheid kan verschaffen..
heb lang gezocht en gebeld maar niemand kan mij de juiste veren codes geven..
Ik heb een Astra G z16se bj 2001 die wil ik graag voorzien van Opc veren zodat die 2cm lager staat, wil geen eibach,etc..
nu heb ik verschillende code's gevonden maar welke gaat er nu daadwerkelijk de 2cm verlaging geven en kloppen deze veren codes wel...
De volgende veren kan ik kopen voorveren met code JY van astra G sport 2
En een setje voor en achter veren icl dempers opc1 met voor ZH en achter JY
Wat kan ik het beste doen aangezien ik mijn voorkant iets naar beneden wil hebben met originele veren uit het opel magazijn..
Mischien dat er OPC rijders hier zijn of iemand die dit ook heeft gedaan, met een goed resultaat, graag jouw stup plaatsen zodat ik weet welke keuze ik moet maken..
Mvg Dan.
heb lang gezocht en gebeld maar niemand kan mij de juiste veren codes geven..
Ik heb een Astra G z16se bj 2001 die wil ik graag voorzien van Opc veren zodat die 2cm lager staat, wil geen eibach,etc..
nu heb ik verschillende code's gevonden maar welke gaat er nu daadwerkelijk de 2cm verlaging geven en kloppen deze veren codes wel...
De volgende veren kan ik kopen voorveren met code JY van astra G sport 2
En een setje voor en achter veren icl dempers opc1 met voor ZH en achter JY
Wat kan ik het beste doen aangezien ik mijn voorkant iets naar beneden wil hebben met originele veren uit het opel magazijn..
Mischien dat er OPC rijders hier zijn of iemand die dit ook heeft gedaan, met een goed resultaat, graag jouw stup plaatsen zodat ik weet welke keuze ik moet maken..
Mvg Dan.