• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Astra G OPC spoiler monteren

Bij me 1e vectra ... had ik ook geen voorgedrukte gaten en ook geen sjablonen ...

Heel simpel gedaan ... 4 bouten erin

waskrijtje van me dochter :D

Er boven houden tot dat jij hem hebt waar je wil en dan zachtjes aandrukken ...

Ik had toen 4 blauwe puntjes en die door geboord en het paste perfect ...

30sakc2.jpg

2ag0m4g.jpg

Ik weet het ... beginnersfoutje he ...

Verkeerde lichten ... lelijk neppotje erop

en de spoiler was door gezakt ...

Was volgens verkoper van irmscher :hmmz

Heb ook niet meer betaald dan 40 ,- incl verzenden dus mag niet klagen ;)

@-BlendjuH- wrote:Bij me 1e vectra ... had ik ook geen voorgedrukte gaten en ook geen sjablonen ...

Dat is echt f**qing slim!! Haha, ziet er netjes uit. en ja. laten we maar zeggen dat die spoilert en sportcurve heeft :D!

@-BlendjuH- wrote:Bij me 1e vectra ... had ik ook geen voorgedrukte gaten en ook geen sjablonen ...

Dat is echt f**qing slim!! Haha, ziet er netjes uit. en ja. laten we maar zeggen dat die spoilert en sportcurve heeft :D!

@Mr-T-Opel-Astra-G wrote:@-BlendjuH- wrote:Bij me 1e vectra ... had ik ook geen voorgedrukte gaten en ook geen sjablonen ...

Dank u :thumb

Ik zocht ook een manier en bedacht deze ... heb wel is vaker zoiets gedaan voor de maten en

bij mij werkt dit perfect ...

Ach , en een perfecte downforce dat die spoilert gaf ;)

@Mr-T-Opel-Astra-G wrote:@-BlendjuH- wrote:Bij me 1e vectra ... had ik ook geen voorgedrukte gaten en ook geen sjablonen ...

Dank u :thumb

Ik zocht ook een manier en bedacht deze ... heb wel is vaker zoiets gedaan voor de maten en

bij mij werkt dit perfect ...

Ach , en een perfecte downforce dat die spoilert gaf ;)

Zelf ook van plan om een spoiler te monteren. Maar hebben jullie nog iets van blanke lak/kit gebruikt na het boren van de gaten om roest tegen te gaan? Of is dat niet nodig? :wtf

Zelf ook van plan om een spoiler te monteren. Maar hebben jullie nog iets van blanke lak/kit gebruikt na het boren van de gaten om roest tegen te gaan? Of is dat niet nodig? :wtf

Goed invetten ...

Dat heb ik gedaan ... ergens gelezen over spoiler plaatsen

Weet alleen niet meer waar anders had ik de link geplaatst :???:

Goed invetten ...

Dat heb ik gedaan ... ergens gelezen over spoiler plaatsen

Weet alleen niet meer waar anders had ik de link geplaatst :???:

Wat je kan doen is een beetje primer op een krant spuiten, en dan met een klein kwastje de binnenkant van de gaatjes bewerken, zo heeft de spuiter mijn spoilergaatjes behandeld tegen roest!

Wat je kan doen is een beetje primer op een krant spuiten, en dan met een klein kwastje de binnenkant van de gaatjes bewerken, zo heeft de spuiter mijn spoilergaatjes behandeld tegen roest!

gaatjes even aan de binnenkant met je lakstiftje langsgaan.. doe ik ook altijd(mocht ik een spoiler plaatsen) is in kleur en anders zie je het toch niet!! succes ermee!!

gaatjes even aan de binnenkant met je lakstiftje langsgaan.. doe ik ook altijd(mocht ik een spoiler plaatsen) is in kleur en anders zie je het toch niet!! succes ermee!!

Terug
Naar boven