• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Astra G patrickww

Dank jullie dank jullie!!

Schroefset kan nog ongeveer 1.5 cm omlaag,alleen dan kom ik de knoei met mn spatschermen. Nog 1.5 cm lager word ook niet echt gemakkelijker hier in de buurt (drempels) :-P :-P

@2e-c14nz wrote:Nette wagen hoor! Volgens mij waren je 1e velgen vectra sport velgen? Zag er ook niet verkeerd uit. Ik hou er zelf ook wel van om kleine subtiele veranderingen door te voeren. :thumbup :kewlpics

:thumb dankje dankje. jaa ik zie die velgen die er eerst onder zaten iid meer op vectras liggen dan op astras...

@dasmoerf wrote:Hey patrick,

Zoals op Atc ook al gezegd.

Erg mooie updates.

Verlaging en wielen maken de auto. :thumbup

Dankje gast;)

welkom dan maar hier :P heb hem gister ff in t echt gezien en hij ziet er zeker zeer netjes uit! deze velgen staan idd beter en idd, wat een schroefsetje al niet kan doen.. :thumb wat wil je er motorisch aan gaan doen? dik opc blok er in? :angel of het maximale uit dit blokje halen? :thumb

@2e-c14nz wrote:Nette wagen hoor! Volgens mij waren je 1e velgen vectra sport velgen? Zag er ook niet verkeerd uit. Ik hou er zelf ook wel van om kleine subtiele veranderingen door te voeren. :thumbup :kewlpics

:thumb dankje dankje. jaa ik zie die velgen die er eerst onder zaten iid meer op vectras liggen dan op astras...

@dasmoerf wrote:Hey patrick,

Zoals op Atc ook al gezegd.

Erg mooie updates.

Verlaging en wielen maken de auto. :thumbup

Dankje gast;)

welkom dan maar hier :P heb hem gister ff in t echt gezien en hij ziet er zeker zeer netjes uit! deze velgen staan idd beter en idd, wat een schroefsetje al niet kan doen.. :thumb wat wil je er motorisch aan gaan doen? dik opc blok er in? :angel of het maximale uit dit blokje halen? :thumb

317391_175821752510407_100002477512054_354208_1867343033_n.jpg

302096_175821622510420_100002477512054_354207_1169483914_n.jpg

374834_175329755892940_100002477512054_353160_1254508928_n.jpg

375613_175329652559617_100002477512054_353156_200580373_n.jpg

Zo wat nieuwe foto's!

Groeten

Dankje dankje, maar ben er nog niet klaar mee ;)

Wielkasten worden uitgerold

Achterzijde komen spacers op

Coupe voorbumper

Ruiten blinderen

Diverse delen opnieuw laten spuiten

Dankje dankje, maar ben er nog niet klaar mee ;)

Wielkasten worden uitgerold

Achterzijde komen spacers op

Coupe voorbumper

Ruiten blinderen

Diverse delen opnieuw laten spuiten

Terug
Naar boven