• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Astra G patrickww

@FnF_racer wrote:US module branden idd mee met dimlicht en stadslicht (tenzij je hem niet op stadslicht, maar op dimlicht aansluit.

en is niet lastig te installeren: knipperlicht doorknippen, van kabelboom naar knipperlicht op juiste kabel van kastje aansluiten, restant kabel naar knipperlicht op juiste kabel kastje aansluiten, en kabel voor stadslicht doorlussen. klaar.

Patrick: mocht je hulp nodig zijn, moet je maar laten weten. :P (DMLB ceo, jij mag het ook wel laten weten hoor. :P)

hehehehe bedankt voor de Info! heeheheheheh en bedankt voor het aanbieden van eventuele hulp :wors

Vette astra hoor :wub

Hoe of wat zijn je ramen geblindeerd als ik vragen mag? Zover ik zie zijn alle 4 ramen geblindeerd? En je voorraam zo'n zonneraam ding

Ja jongens, deze auto is perfectie.

Patrick heeft, zoals weinigen, al van tevoren alles uitgedacht.

Dus niet een update installeren en denken wat zal ik nou eens doen?

Het enige wat deze jongen doet is tussendoor sparen voor de volgende update. Voor hem is toch al bekend wat er komt.

Vandaar dat de auto zo super strak is. Niet overdone. Zo hoort een auto eruit te zien.

@Maurice89 wrote:Vette astra hoor :wub

Hoe of wat zijn je ramen geblindeerd als ik vragen mag? Zover ik zie zijn alle 4 ramen geblindeerd? En je voorraam zo'n zonneraam ding

Achteruit, achterste zijruiten zijn donkerst getint, voorste twee zijruiten zijn 1 of 2 tinte lichter en op de voorruit een zonneband met de donkerste folie :thumb

en we zijn weer een tijdje verder.

na een x aantal weken hebben rond gereden met de zwarte rand op de volgen toch vandaag maar mn handen laten wapperen. foto's zeggen meer dan woorden dus kijk en oordeel :thumb

Voor:

558758_264357026990212_100002477512054_592064_976693459_n.jpg

Na:

577336_288587321233849_100002477512054_651851_1508952606_n.jpg

Ja jongens, deze auto is perfectie.

Patrick heeft, zoals weinigen, al van tevoren alles uitgedacht.

Dus niet een update installeren en denken wat zal ik nou eens doen?

Het enige wat deze jongen doet is tussendoor sparen voor de volgende update. Voor hem is toch al bekend wat er komt.

Vandaar dat de auto zo super strak is. Niet overdone. Zo hoort een auto eruit te zien.

en we zijn weer een tijdje verder.

na een x aantal weken hebben rond gereden met de zwarte rand op de volgen toch vandaag maar mn handen laten wapperen. foto's zeggen meer dan woorden dus kijk en oordeel :thumb

Voor:

558758_264357026990212_100002477512054_592064_976693459_n.jpg

Na:

577336_288587321233849_100002477512054_651851_1508952606_n.jpg

img1512044891.jpeg

gespot op de gevoelige plaat van een duitser :D

img1512044892.jpeg

img1512044894.jpeg

zo stond hij erbij op de meeting in zeeland (goes) van opel club zeeland.

zoals jullie zien: onderlip weer gemonteerd en de remklauwen opgeknapt.

de week erop in mn kofferbak bezig geweest :D

img1512047611.jpeg

Terug
Naar boven