• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Astra G, sleutel in auto..

weetje je kan het wel via u2u doen maareee ze komen toch wel binne :D of ze slope je ruit eruit of een schroevedraaier in je deurslot :) en open of een koevoet tusse je deur hahaha gebeurt nog vaak hoor :D ik d8 ik zeg het even diefstal beurt toch wel :(

Dubbel lock systeem is dat je deuren 2x op slot doet.

1e keer is gewoon pen naar beneden en op slot, bij de 2e keer worden de handgrepen als het ware ook vergrendeld.

Stel je parkeert de auto met de ramen open, dan doe je hem 2x op slot en loop je weg. Als je nu de pen in de deur omhoog trekt, is de auto nog steeds op slot. Je kunt hem echt alleen openen met AB of sleutel. De pen is dus gedeactiveerd.

Werkt trouwens niet als je in de auto zit. Zodra de sleutel op contact gaat, gaat de deur weer open! Dit ter veiligheid..

Dubbel lock systeem is dat je deuren 2x op slot doet.

1e keer is gewoon pen naar beneden en op slot, bij de 2e keer worden de handgrepen als het ware ook vergrendeld.

Stel je parkeert de auto met de ramen open, dan doe je hem 2x op slot en loop je weg. Als je nu de pen in de deur omhoog trekt, is de auto nog steeds op slot. Je kunt hem echt alleen openen met AB of sleutel. De pen is dus gedeactiveerd.

Werkt trouwens niet als je in de auto zit. Zodra de sleutel op contact gaat, gaat de deur weer open! Dit ter veiligheid..

origineel gepost door jarnostation

dus 2x op cv knop drukken dan en dan zit ie op dubbellock bij astra g caravan?

Yep, en niet alleen de caravan, de HB van mn vrouw kan het ook hoor ;)

origineel gepost door jarnostation

dus 2x op cv knop drukken dan en dan zit ie op dubbellock bij astra g caravan?

Yep, en niet alleen de caravan, de HB van mn vrouw kan het ook hoor ;)

en dan is het lullig als je je accu eruit haalt met dubbel slot .

en je motorkap ook nog dicht doet :P

maar ook daar heb je trukje voor :P

en dan is het lullig als je je accu eruit haalt met dubbel slot .

en je motorkap ook nog dicht doet :P

maar ook daar heb je trukje voor :P

De tips die ik gaf waren alleen voor als iemand de sleutel in de auto heeft liggen... doorgaans nemen mensen de sleutel mee naar binnen toch?

Anders moet de TS maar even PMen waar ie vandaan komt, wellicht kan ik hem helpen...als het nog nodig is...

De tips die ik gaf waren alleen voor als iemand de sleutel in de auto heeft liggen... doorgaans nemen mensen de sleutel mee naar binnen toch?

Anders moet de TS maar even PMen waar ie vandaan komt, wellicht kan ik hem helpen...als het nog nodig is...

Terug
Naar boven