• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Astra G spoiler gezocht!!!

Hallo Allemaal,

ik ben opzoek naar een spoiler voor mijn Astra 1.8 sport. hij heeft nu geen spoiler maar omdat er iemand op mijn deur is ingereden en dit verzekert is wil ik ook graag gelijk een spoiler mee laten spuiten! nou weet ik wel wat ik hebben wil :

deze

http://www.autostyle.nl/media/catal...vleugel_opel_astra_g_35d_398_ts_op41_11_1.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

of deze

http://www.autostyle.nl/media/catal...l_opel_astra_g_35drs_opclook_ts_op48_11_1.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

maar nieuw zijn ze nog niet heel goedkoop te noemen... dus weet of heeft iemand toevallig een 2de hands te liggen?

of heeft iemand nog andere suggesties

Die bovenste is een irmscher look spoiler deze is op veel astra g af fabriek geleverd en zie je wel eens voorbij komen op marktplaats, die onderste lijkt weer op een opc spoiler ook deze worden af en toe aangeboden op marktplaats en dan ben je denk ik goedkoper uit en heb je een gegarandeerde pasvorm want dat is met imitatie niet altijd het geval.

Die onderste hoort alleen op een OPC, maar dat is mijn mening.

TS, bestel ook gelijk andere gasveren, want die heb je zeker nodig! Je kofferdeksel wordte zwaarder, krijgt een ander moment en dan heb je stuggere gasveren nodig, anders valt je klep steeds dicht. En er is niks irritanter dan een dichtvallende achterklep.

@Botho wrote:

gewoon hier bestellen...ik heb er hier al meerdere gehaald en ze passen echt perfect

is dat van poly of ABS?

poly spoilers willen namelijk nog wel eens gaan kraken en zijn erg breekbaar.

ik zou zelf opzoek gaan op de engelse ebay, daar zijn ze goedkoper dat die site hierboven.

alleen je moet even opzoek of iemand berichten of ze buiten de UK willen sturen.

@dion87 wrote:@Botho wrote:

gewoon hier bestellen...ik heb er hier al meerdere gehaald en ze passen echt perfect

is dat van poly of ABS?

poly spoilers willen namelijk nog wel eens gaan kraken en zijn erg breekbaar.

ik zou zelf opzoek gaan op de engelse ebay, daar zijn ze goedkoper dat die site hierboven.

alleen je moet even opzoek of iemand berichten of ze buiten de UK willen sturen.

zijn van abs....en met verzenden uit de uk zit je op dezelfde prijs...

ja toch.....het is kwalitatief echt goed spul...heb er al meerdere laten spuiten en gemonteerd maar het is echt super spul en een bescheiden prijs

Klopt, alleen heb ik wel wat posts gezien dat ze niet lekker passen...Volgens mij had black astra een hele spleet over bij zijn dakspoiler die gewoon niet paste

@Botho wrote:Klopt, alleen heb ik wel wat posts gezien dat ze niet lekker passen...Volgens mij had black astra een hele spleet over bij zijn dakspoiler die gewoon niet paste

Ja klopt. Die spoiler is echt niet goed

Terug
Naar boven