• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Astra G Sport bougies aan vervanging toe?

inactief-lid

Post weinig
hallo,

Ik had een vraag over mijn bougies..., ik heb er een paar uitgedraait en mijn vraag is zijn ze nog goed?, ze zien er volgensmij niet echt meer fris uit.

img1473574333.jpeg

En is het normaal dat een zuiger na 134000km zwart is??

img1473574441.jpeg

groetjes mark

Erg slecht zijn ze niet.

Wel aan de korte rit zie ik, (bougies zijn wat donker).

reken maar dat de Zuigers al een kilometer of 100.000, wel deze kleur hebben.. niks raars aan..

Willem

Okee dat wist ik niet,maar de teller staat nu op 65.000 dus misschien dat ik ze dan toch maar eens vervang ik heb namelijk niet de complete historie van de auto.

Bij een onderdelenboer zijn deze zeker niet duur...

Ik heb goede ervaringen met zowel origineel als NGK BKR5EK bougies..

Willem

gewoon originele heb ik er in. zijn helemaal niet zo duur bij de dealer. Jou bougies zien er gewoon normaal uit, maar vervangen kan nooit geen kwaad. Ze moeten zeker 60.000 mee kunnen, maar na 30.000 zou ik ze gewoon een keer vervangen als je veel kortere ritjes maakt.

zwarte zuigers heb je al naar een enkele 10.000 km, niks geks aan de hand ;)

Bij de Opel dealer... daar haal je originele bougies, maar NGKtjes doen het net zo goed, danwel beter zelfs, snap dat gezever over origineel nooit zo...

NGK-tjes kosten mij bijzonder weinig in ieder geval, zeker vergeleken met origineel..

Willem

Ik denk dat mensen een beter gevoel hebben bij orginele onderdelen..

Ik heb zelf ook een goede ervaring met ngk, gebruikte het altijd met brommers,

Terwijl ze veel goedkoper zijn dan orgineel. kwaliteit is het zelfde (:

Terug
Naar boven