• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Astra G start niet meer!

[rquote=1838168&tid=139965&author=bjornspiering]Nou de opel bleeker in oldenzaal heeft het probleem gevonden! mijn ECU is kapot, deze wordt nu opgestuurd voor reparatie een nieuwe kost over de 1000 euro dus ik ga toch maar voor de reparatie van 500 a 600 euro.[/rquote]

ook al:o die van mij is een jaar terug vervangen. komt schjinbaar wel vaker voor:hmmz

[rquote=1838168&tid=139965&author=bjornspiering]Nou de opel bleeker in oldenzaal heeft het probleem gevonden! mijn ECU is kapot, deze wordt nu opgestuurd voor reparatie een nieuwe kost over de 1000 euro dus ik ga toch maar voor de reparatie van 500 a 600 euro.[/rquote]

ook al:o die van mij is een jaar terug vervangen. komt schjinbaar wel vaker voor:hmmz

[rquote=1838170&tid=139965&author=DarkNL08]Da's toch iets heel anders dan dat Wim zegt..

Hoe kan dat? :o[/rquote]

Niemand is perfect , niemand weet alles , niemand houd van een hoge rekening , niemand houd v/d tandarts......

En je weet het pas als die ECU er weer in zit dussss.

[rquote=1838170&tid=139965&author=DarkNL08]Da's toch iets heel anders dan dat Wim zegt..

Hoe kan dat? :o[/rquote]

Niemand is perfect , niemand weet alles , niemand houd van een hoge rekening , niemand houd v/d tandarts......

En je weet het pas als die ECU er weer in zit dussss.

Nou vanmiddag gebeld door het bedrijf wie mijn ecu wou repareren, deze kon niet meer worden gerepareerd tevens heeft de garage dit bericht vanmiddag ook gekregen en ook contact met mij opgenomen wat de bedoeling nu is, en er zat nog maar 1 optie op en dat was een nieuwe bestellen dus dit maar gedaan en afwachten maar wanneer die binnen komt.

Nou vanmiddag gebeld door het bedrijf wie mijn ecu wou repareren, deze kon niet meer worden gerepareerd tevens heeft de garage dit bericht vanmiddag ook gekregen en ook contact met mij opgenomen wat de bedoeling nu is, en er zat nog maar 1 optie op en dat was een nieuwe bestellen dus dit maar gedaan en afwachten maar wanneer die binnen komt.

een nieuwe!!! Kassa, deze zijn GOED gebruikt te vinden bij de betere autodemontage bedrijven.

deze zorgen er ook voor dat ze Codevrij zijn en ingeprogrammeerd kunnen worden op jouw startonderbreker.

Willem

een nieuwe!!! Kassa, deze zijn GOED gebruikt te vinden bij de betere autodemontage bedrijven.

deze zorgen er ook voor dat ze Codevrij zijn en ingeprogrammeerd kunnen worden op jouw startonderbreker.

Willem

agja, maakt niet uit, als die het maar doet ja daar gaat het om! en ik heb er weer garantie op maarja dat ding gaat meestal toch niet kapot in de garantie tijd. als ik maar weer in me asie kan rond rijden haha

agja, maakt niet uit, als die het maar doet ja daar gaat het om! en ik heb er weer garantie op maarja dat ding gaat meestal toch niet kapot in de garantie tijd. als ik maar weer in me asie kan rond rijden haha

Terug
Naar boven