• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Astra G station teruggeroepen door Opel

Nou mijn kenteken heb je inmiddels, dus ik hoor het wel,

alle informatie is uiteraard welkom.:D

ik breng de Astra zo meteen naar de garage, en dan maar weer afwachten wat het gaat jeuken in de portometniks.

Hopelijk valt het mee, en is het een scheur in een slang ofzo, maar ik zal de pech wel weer hebben dat de radiateur naar de eeuwige jachtvelden is.

Ik heb al een tweedehands radiateur voor € 75,- dus dat valt dan in ieder geval weer mee.

Hopelijk krijg ik maandag een nieuw subframe......nieuw is altijd beter dan een roest behandeling lijkt mij.

Nou mijn kenteken heb je inmiddels, dus ik hoor het wel,

alle informatie is uiteraard welkom.:D

ik breng de Astra zo meteen naar de garage, en dan maar weer afwachten wat het gaat jeuken in de portometniks.

Hopelijk valt het mee, en is het een scheur in een slang ofzo, maar ik zal de pech wel weer hebben dat de radiateur naar de eeuwige jachtvelden is.

Ik heb al een tweedehands radiateur voor € 75,- dus dat valt dan in ieder geval weer mee.

Hopelijk krijg ik maandag een nieuw subframe......nieuw is altijd beter dan een roest behandeling lijkt mij.

Mijn sub frame is behandeld. Die is nu weer zo goed als nieuw. De doen namelijk goed schoonmaken, daarna ontvetten en isolator overheen. Na enkele minuten drogen. Doen ze 3 lagen blanke lak eroverheen. Dus dat zal weg goed zijn neem ik aan. Heb afgelopen week tijden de APK keuring extra de apk meester er laten nakijken en hij zei dat alles heel netjes uit ziet vooral voor een astra g met ruim 280.000KM op de teller.

Zal zeker goed komen met jouw astra.

Mijn sub frame is behandeld. Die is nu weer zo goed als nieuw. De doen namelijk goed schoonmaken, daarna ontvetten en isolator overheen. Na enkele minuten drogen. Doen ze 3 lagen blanke lak eroverheen. Dus dat zal weg goed zijn neem ik aan. Heb afgelopen week tijden de APK keuring extra de apk meester er laten nakijken en hij zei dat alles heel netjes uit ziet vooral voor een astra g met ruim 280.000KM op de teller.

Zal zeker goed komen met jouw astra.

Ik ben weer terug.

De chef werkplaats heeft mn kenteken gecheckt en zei inderdaad dat hij al geweest was (zoals AsconaC20NE al had gePMt), maar hij wilde toch wel even kijken voor me hoe de zaken er voor stonden.

In minder dan een uur had ik mn auto weer terug, nagekeken, schoongemaakt en wel.

Zag er allemaal prima uit, kon zonder zorgen de weg weer op.

Ik ben weer terug.

De chef werkplaats heeft mn kenteken gecheckt en zei inderdaad dat hij al geweest was (zoals AsconaC20NE al had gePMt), maar hij wilde toch wel even kijken voor me hoe de zaken er voor stonden.

In minder dan een uur had ik mn auto weer terug, nagekeken, schoongemaakt en wel.

Zag er allemaal prima uit, kon zonder zorgen de weg weer op.

Kijk aan, dat is een prima service van Opel :thumbup, nou dan zal het bij mij ook inderdaad wel in orde komen.

Ik werd net gebeld door mijn garage, radiateur is inderdaad lek, zoals ik als vreesde.

Dus zo naar Duitsland om een goede tweede hanse bij Gebroeders van der Horst in Gronau te scoren.

Met een beetje geluk krijgen ze alles vandaag nog weer in orde. :wors

Kijk aan, dat is een prima service van Opel :thumbup, nou dan zal het bij mij ook inderdaad wel in orde komen.

Ik werd net gebeld door mijn garage, radiateur is inderdaad lek, zoals ik als vreesde.

Dus zo naar Duitsland om een goede tweede hanse bij Gebroeders van der Horst in Gronau te scoren.

Met een beetje geluk krijgen ze alles vandaag nog weer in orde. :wors

De Astra staat op de brug, en ik heb vanmiddag even snel met de mobiel wat plaatjes geschoten,

het word een latertje voor de garage, want het moet af, en het is al 18:00 geweest.

DSC01107.jpg

DSC01109.jpg

DSC01110.jpg

DSC01111.jpg

DSC01112.jpg

DSC01114.jpg

DSC01119.jpg

DSC01120.jpg

DSC01122.jpg

DSC01123.jpg

DSC01126.jpg

DSC01127.jpg

DSC01128.jpg

DSC01129.jpg

DSC01131.jpg

DSC01133.jpg

DSC01134.jpg

DSC01135.jpg

De Astra staat op de brug, en ik heb vanmiddag even snel met de mobiel wat plaatjes geschoten,

het word een latertje voor de garage, want het moet af, en het is al 18:00 geweest.

DSC01107.jpg

DSC01109.jpg

DSC01110.jpg

DSC01111.jpg

DSC01112.jpg

DSC01114.jpg

DSC01119.jpg

DSC01120.jpg

DSC01122.jpg

DSC01123.jpg

DSC01126.jpg

DSC01127.jpg

DSC01128.jpg

DSC01129.jpg

DSC01131.jpg

DSC01133.jpg

DSC01134.jpg

DSC01135.jpg

Ik zie staan JS op de achter veer heb jij dan een station 1.7 DTI. De JS ivm een station veer en aan de turbo die recht boven het blok loopt moet het een DTH zijn 1.7 of 2.0 DTI.

Ik zie staan JS op de achter veer heb jij dan een station 1.7 DTI. De JS ivm een station veer en aan de turbo die recht boven het blok loopt moet het een DTH zijn 1.7 of 2.0 DTI.

[rquote=1872248&tid=141901&author=Dolby]Ik zie staan JS op de achter veer heb jij dan een station 1.7 DTI. De JS ivm een station veer en aan de turbo die recht boven het blok loopt moet het een DTH zijn 1.7 of 2.0 DTI.

[/rquote]

Klopt helemaal, Motortype: Y17DT - bj 2002

Knap dat je dat zo kunt zien.

Terug
Naar boven