• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Astra G station teruggeroepen door Opel

[rquote=1872248&tid=141901&author=Dolby]Ik zie staan JS op de achter veer heb jij dan een station 1.7 DTI. De JS ivm een station veer en aan de turbo die recht boven het blok loopt moet het een DTH zijn 1.7 of 2.0 DTI.

[/rquote]

Klopt helemaal, Motortype: Y17DT - bj 2002

Knap dat je dat zo kunt zien.

Ik nu vanochtend maar weer naar opel toe nu dat ik zeker weet dat mijn auto in aanmerking komt en nog niet geweest is!

**wish me luck**

Ik nu vanochtend maar weer naar opel toe nu dat ik zeker weet dat mijn auto in aanmerking komt en nog niet geweest is!

**wish me luck**

[rquote=1872444&tid=141901&author=quatsch]Ik nu vanochtend maar weer naar opel toe nu dat ik zeker weet dat mijn auto in aanmerking komt en nog niet geweest is!

**wish me luck** [/rquote]

je gaat voor je DTL?

Weet je zeker dat hij moet?

Ik weet niet of die ook moet hoor, bij opel zeiden ze bapaalde diesel modellen.

de DT(H) dus iig maar weet niet of de DTL er ook onder valt...

[rquote=1872444&tid=141901&author=quatsch]Ik nu vanochtend maar weer naar opel toe nu dat ik zeker weet dat mijn auto in aanmerking komt en nog niet geweest is!

**wish me luck** [/rquote]

je gaat voor je DTL?

Weet je zeker dat hij moet?

Ik weet niet of die ook moet hoor, bij opel zeiden ze bapaalde diesel modellen.

de DT(H) dus iig maar weet niet of de DTL er ook onder valt...

[rquote=1872518&tid=141901&author=quatsch]hmm alle werkplaatsen waren natuurlijk dicht ... (heb 3 opelgarages geprobeerd :P) maandag er dan maar heen![/rquote]

Of een mailtje sturen, heb ik ook gedaan, bellen ze je keurig terug om een afspraak te maken,

scheelt je weer een rit ernaar toe ;)

Die van mij gaat aanstaande maandag naar Opel Bleeker Enschede, ik ben benieuwd.

[rquote=1872518&tid=141901&author=quatsch]hmm alle werkplaatsen waren natuurlijk dicht ... (heb 3 opelgarages geprobeerd :P) maandag er dan maar heen![/rquote]

Of een mailtje sturen, heb ik ook gedaan, bellen ze je keurig terug om een afspraak te maken,

Die van mij gaat aanstaande maandag naar Opel Bleeker Enschede, ik ben benieuwd.

[rquote=1872437&tid=141901&author=Hans van Dijk][rquote=1872248&tid=141901&author=Dolby]Ik zie staan JS op de achter veer heb jij dan een station 1.7 DTI. De JS ivm een station veer en aan de turbo die recht boven het blok loopt moet het een DTH zijn 1.7 of 2.0 DTI.

[/rquote]

Knap dat je dat zo kunt zien.[/rquote]

En de 4 gaats velgen hadden je kunnen vertellen dat het geen 2. DTI was. :D

[rquote=1872437&tid=141901&author=Hans van Dijk][rquote=1872248&tid=141901&author=Dolby]Ik zie staan JS op de achter veer heb jij dan een station 1.7 DTI. De JS ivm een station veer en aan de turbo die recht boven het blok loopt moet het een DTH zijn 1.7 of 2.0 DTI.

[/rquote]

Knap dat je dat zo kunt zien.[/rquote]

En de 4 gaats velgen hadden je kunnen vertellen dat het geen 2. DTI was. :D

@Astraman klopt als een bus.

En de terugroep actie heeft inderdaad voor alle Astra G en zafira A Diesels geweest.

Ik zelf heb namelijk een DTL 2.0 16V (X20DTL).

@Astraman klopt als een bus.

En de terugroep actie heeft inderdaad voor alle Astra G en zafira A Diesels geweest.

Ik zelf heb namelijk een DTL 2.0 16V (X20DTL).

[rquote=1872682&tid=141901&author=Hans van Dijk][rquote=1872518&tid=141901&author=quatsch]hmm alle werkplaatsen waren natuurlijk dicht ... (heb 3 opelgarages geprobeerd :P) maandag er dan maar heen![/rquote]

Die van mij gaat aanstaande maandag naar Opel Bleeker Enschede, ik ben benieuwd.[/rquote]

ok nu wil ik niet in typiche "clichés" vallen maar ik woon in zuid-frankrijk ... dus "keurig terug-bellen" is hier een best groot begrip .... meestal is "er even heen rijden" veel effectiever!

[rquote=1872682&tid=141901&author=Hans van Dijk][rquote=1872518&tid=141901&author=quatsch]hmm alle werkplaatsen waren natuurlijk dicht ... (heb 3 opelgarages geprobeerd :P) maandag er dan maar heen![/rquote]

Die van mij gaat aanstaande maandag naar Opel Bleeker Enschede, ik ben benieuwd.[/rquote]

ok nu wil ik niet in typiche "clichés" vallen maar ik woon in zuid-frankrijk ... dus "keurig terug-bellen" is hier een best groot begrip .... meestal is "er even heen rijden" veel effectiever!

Terug
Naar boven