• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Astra G station teruggeroepen door Opel

Ik heb drie weken geleden ook deze brief gekregen.

Ben afgelopen zaterdag langs geweest

zijn ze van 10 uur het sochtends tot half 1 het smiddags eraan bezig geweest.

hebben het ook schoongemaakt etc.

Ik was zeer tevreden over de service.

Rij zelf een 2.0 16v Diesel uit 1998 met 220000 op de teller

Ik heb drie weken geleden ook deze brief gekregen.

Ben afgelopen zaterdag langs geweest

zijn ze van 10 uur het sochtends tot half 1 het smiddags eraan bezig geweest.

hebben het ook schoongemaakt etc.

Ik was zeer tevreden over de service.

Rij zelf een 2.0 16v Diesel uit 1998 met 220000 op de teller

[rquote=1873247&tid=141901&author=wim-v6]haha. sneeuwt hier nu.

Willem[/rquote]

wij zijn vandaag naar de pyreneen gereden (1h30 ...) om de sneeuw juist op te zoeken !

[rquote=1873247&tid=141901&author=wim-v6]haha. sneeuwt hier nu.

Willem[/rquote]

wij zijn vandaag naar de pyreneen gereden (1h30 ...) om de sneeuw juist op te zoeken !

Mijn Astra staat op dit moment op de brug bij de Opel Dealer,

ik haal hem morgen weer op, en ben zeer benieuwd wat er aan gedaan is.

to be continud :)

Mijn Astra staat op dit moment op de brug bij de Opel Dealer,

ik haal hem morgen weer op, en ben zeer benieuwd wat er aan gedaan is.

to be continud :)

Ben net bij opel terug... hij word donderdag nagekeken...!

ze hadden nauwelijks van dit probleem gehoord... best wel vreemd eigenlijk.

Ben net bij opel terug... hij word donderdag nagekeken...!

ze hadden nauwelijks van dit probleem gehoord... best wel vreemd eigenlijk.

ik denk omdat er weinig astra's / zafira's diesels in frankrijk rondrijden. Misschien is het beleid t.a.v. het terugroepen van auto's anders dan hier? iig mooi dat hij nagekeken wordt

ik denk omdat er weinig astra's / zafira's diesels in frankrijk rondrijden. Misschien is het beleid t.a.v. het terugroepen van auto's anders dan hier? iig mooi dat hij nagekeken wordt

weinig astras en zafiras mischien , zelfs opel algemeen , maar in frankrijk rijden er over het algemeen veel meer diesels dan benzines!

wij hebben hier geen wegenbelasting ... dus op zich is het niet "duurder" om diesel te rijden ... behalve aanschaf en onderhoud die eventueel ietsje hoger zijn...

weinig astras en zafiras mischien , zelfs opel algemeen , maar in frankrijk rijden er over het algemeen veel meer diesels dan benzines!

wij hebben hier geen wegenbelasting ... dus op zich is het niet "duurder" om diesel te rijden ... behalve aanschaf en onderhoud die eventueel ietsje hoger zijn...

Onderhoud van een diesel is net goedkoper dan bezine. Daarom kiezen de mensen die veel KM rijden een diesel omdat het vanaf 15.000KM goedkoper is dan bezine.

Onderhoud van een diesel is net goedkoper dan bezine. Daarom kiezen de mensen die veel KM rijden een diesel omdat het vanaf 15.000KM goedkoper is dan bezine.

[rquote=1874600&tid=141901&author=Dolby]Onderhoud van een diesel is net goedkoper dan bezine. Daarom kiezen de mensen die veel KM rijden een diesel omdat het vanaf 15.000KM goedkoper is dan bezine. [/rquote]

vooral als je geen wegenbelasting hebt ... en diesel goedkoper is dan benzine ...

[rquote=1874600&tid=141901&author=Dolby]Onderhoud van een diesel is net goedkoper dan bezine. Daarom kiezen de mensen die veel KM rijden een diesel omdat het vanaf 15.000KM goedkoper is dan bezine. [/rquote]

vooral als je geen wegenbelasting hebt ... en diesel goedkoper is dan benzine ...

Nou, mijn Astra is inmiddels gecontroleerd, en helemaal in orde bevonden.

Tja, dat zal dan wel...ik heb niet de indruk dat er veel gebeurd is,

zelfs de defecte bodemplaat is niet vervangen.

Dat had ik eerlijk gezegd wel verwacht

beetje jammer :(

Afijn, hij is in ieder geval veilig.....hoop ik :hmmz

Terug
Naar boven