• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Astra G stoel probleem

Beste mensen,

ik heb een Astra G uit '98, maar de bestuurdersstoel hangt nu helemaal door aan de linkerkant, waarschijnlijk is het alleen maar een beugeltje in het frame dat makkelijk weer aan elkaar gelast kan worden, maar nu weet ik niet of ik de stoel makkelijk uit elkaar kan halen en even dat buisje lassen of dat ik een nieuwe bestuurdersstoel moet kopen..

Als iemand mij kan helpen zou dat heel fijn zijn.

Groetjes, MJ

De bekleding is er vanaf te halen doormiddel van haakjes onderop de stoel, lijkt me wel makkelijk dat je de stoel eerst even demonteerd.. maar moet te doen zijn hoor.

Ik zou eerst maar eens de bekleding loshalen aan de achterkant (zit geklikt / geschoven).

Een stoel op de sloop halen klinkt makkelijk maar in de praktijk valt dat vies tegen als je een wat apartere uitvoering (bijv. sport versie) en een 3 deurs hebt.

Vaak zijn de prijzen erg hoog (reken op een 75 euro).

hey

ik zou je gewoon een stoel zoeken op de sloop ik had namelijk hetzelfde maar dan aan de bijreiderskant

draaimeganisme was helemaal uitgehoddeld heb vandaag andere stoel ingezet heb er eentje gevonden voor 50 euro dus gewoon ff zoeken

Terug
Naar boven