• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Astra G Verbouwing+Corsa D met schade

GREY ILLUSION

Post weleens wat
Na een tijdje rustig aan gedaan te hebben,heb ik weer eens een Opeltje onderhanden genomen van een vriend van mij.

De bedoeling was eerst de scheurtjes in de portieren en de b-stijl herstellen.toen ruitenwisser achter cleanen en embleem gaatjes in de klep cleanen......en och ja doe antenne ook maar want ik luister toch geen radio.hahahaha en alle kunstof had ik ook graag in kleur en de steen slag van mijn motorkap af...........en een coupe bumper.

Zo nu ik weer dan zou ik ook een andere kleur nemen als we toch al bijna je helen astra spuiten.

zo gezegt zo gedaan. en als toch alles eruit ligt spuiten we alle kunstof delen van het interieur ook zwart ipv dat creme.

dit alles is binnen 2 weeken gedaan.

ook de ramen zijn nu geblindeerd en dikke wielen erop gelegt.

De kleur.................in de schaduw licht blauw en in de zon goud.ik verheug me nu al op de zomer.

hier de :kewlpics

CIMG6453.jpg

CIMG6470.jpg

CIMG6471.jpg

CIMG6477.jpg

CIMG6475.jpg

CIMG6478.jpg

CIMG6485.jpg

CIMG6487.jpg

CIMG6484.jpg

CIMG6527.jpg

CIMG6528.jpg

CIMG6529.jpg

CIMG6537.jpg

CIMG6538.jpg

origineel gepost door sylvester1

Dat ziet er netjes uit ja, wat voor een maat velgen is dat en wat is de verlaging?

super mooi kleurtje:)

velg maat 18x8 et 38.

en een schroefset.

thnx voor alle reacties.

de astra zal idd dit jaar naar de meetings mee gaan,er staan nog een paar dingen op het verlanglijstje die aan de astra nog zullen veranderen.maar dat laat ik wel zien als het gemonteerd is:D

origineel gepost door GREY ILLUSION

origineel gepost door AstrA-G

Mooie bak hoor.Ook bekende kleur haha :D

meen je dat nou,hahahaha.

lijkt idd de zelfde kleur.

hahaha :angel ja lijkt er wel op he.Is n oude foto hoor heb de auto ook niet meer.Maar t was n beetje alfa kleur n beetje van mezelf en n beetje van maggie haha ;) rijd ook n Impreza rond in die kleur.

Maar zeer mooie astra krijg gelijk heimwee :(

origineel gepost door GREY ILLUSION

origineel gepost door AstrA-G

Mooie bak hoor.Ook bekende kleur haha :D

meen je dat nou,hahahaha.

lijkt idd de zelfde kleur.

hahaha :angel ja lijkt er wel op he.Is n oude foto hoor heb de auto ook niet meer.Maar t was n beetje alfa kleur n beetje van mezelf en n beetje van maggie haha ;) rijd ook n Impreza rond in die kleur.

Maar zeer mooie astra krijg gelijk heimwee :(

origineel gepost door manta_dennis

Top werk Tim. Ziet er keurig uit. Kunt een auto wel aan jou toe vertrouwen. ;)

het was niet de eerste astra waar een coupe bumper op kwam he hahahaha.

op de stationwagon staat hij ook echt dik he.

Terug
Naar boven