fijn dat jij je stoelen er niet uit hoeft te halen, maar ik had een 35mm2 kabel en om het netjes te doen moest ik dus wel stoelen eruit halen. gat boren door je schutbord hoeft ook niet, maar kun je de kabel niet doortrekken waar de gaskabel door het schutbord loopt. 10mm2 is namelijk niet zo dik.
Volgens mij heeft elke astra zo'n gat als hierboven.
Wat ik eerder gelezen heb ik is dat motor codes die beginnen met een Z (b.v. z18xe) die hebben daar op die plek een afdichtstop zitten die je kunt uitboren om de kabel er door heen te krijgen. een motorcode die begint met X x16xe ofzo die hebben de gaskabel door dat gat lopen. de Z blokken hebben namelijk elektronisch gasbepaal waar de X blokken old skool gaskabel hebben.
Vul maar aan mocht ik me vergissen.
Volgens mij heeft elke astra zo'n gat als hierboven.
Wat ik eerder gelezen heb ik is dat motor codes die beginnen met een Z (b.v. z18xe) die hebben daar op die plek een afdichtstop zitten die je kunt uitboren om de kabel er door heen te krijgen. een motorcode die begint met X x16xe ofzo die hebben de gaskabel door dat gat lopen. de Z blokken hebben namelijk elektronisch gasbepaal waar de X blokken old skool gaskabel hebben.
Vul maar aan mocht ik me vergissen.